کد خبر : 27673

جدیدترین توضیحات وزیر رفاه در مورد حذف یارانه از مهر ماه

جدیدترین توضیحات وزیر رفاه در مورد حذف یارانه از مهر ماه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم در مهرماه یارانه افراد توانمند با میزان خطای حداقلی حذف شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره حذف یارانه سه دهک بالا، گفت: موضوع حذف دهک‌های درآمدی برخوردار با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشار‌های نظام سلطه طی این ایام و برخی از آثار فشار‌ها بر سطح عمومی قیمت‌ها خیلی با احتیاط انجام می‌شود.

او افزود: با اینکه دولت مصوبه‌ای داشته که چهار دستگاه در این زمینه باید پیگیری کنند تا اقدامات لازم نسبت به حذف برخی از افراد برخوردار که امروز دارای تمکن هستند و نیازی به پرداخت یارانه ندارند، انجام شود، اما همچنان این کار صورت نگرفته است و هنوز دستگاه‌های اجرایی ذیربط دستور العمل کامل آن را ارائه نکردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم که این اقدام به گونه‌ای اتفاق بیفتد که در مهرماه بتوانیم بخشی از افراد برخوردار را با میزان خطای حداقلی انتخاب و از لیست یارانه بگیران حذف کنیم. بدون تردید نمی‌خواهیم به طبقه مستضعف و متوسط جامعه صدمه‌ای وارد شود و می‌خواهیم این مصوبه مجلس شورای اسلامی در حذف سه دهک برخوردار، اختصاصا به سمت آن صدک‌هایی برود که واقعا برخوردار هستند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها