کد خبر : 27651

مشکل سرمربی استقلال از نظر کاپیتان سابق

مشکل سرمربی استقلال از نظر کاپیتان سابق

کاپیتان سابق استقلال می گوید تمرکز و آرامش در تیم از بین رفته است و با این شرایط فصل بسیار سختی در انتظار آبی پوشان تهرانی است.

به گزارش خبرورزشی، شاهین بیانی کاپیتان پیشین استقلال معتقد است کسب یک امتیاز از دو بازی برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود به‌هیچ‌وجه راضی‌کننده نیست اما مسئله بدتر اینکه تیم استراماچونی خوب هم بازی نمی‌کند و این مسئله نگرانی بیشتری ایجاد می‌کند ضمن اینکه هرروز شاهد یک حاشیه جدید هم در استقلال هستیم که تمرکز و آرامش را در تیم از بین برده است و با این شرایط فصل بسیار سختی در انتظار آبی پوشان تهرانی است.

شاهین بیانی در بخشی از مصاحبه خود در خصوص اهمیت حضور دستیار ایرانی در کنار استراماچونی به نکته جالبی اشاره کرد: صد در صد، حداقل دستیار ایرانی با روحیات بچه‌های ما آشنا بود البته باید به لحاظ فنی هم قوی باشد. استراماچونی از فوتبال ما شناخت ندارد، کسی که روی نیمکت اینتر میلان نشسته یعنی کارش را بلد است و مربی بزرگی داریم اما دلیل نمی‌شود که از ما شناخت داشته باشد و زمان می‌برد تا شناخت پیدا کند و اگر کمک ایرانی داشت زودتر شناخت پیدا می‌کرد.

متأسفانه این اتفاق نیفتاد و حتی در روز معارفه‌اش پیروز قربانی حضور داشت که معلوم نشد چرا آمد و چرا رفت. به نظرم شفاف به هواداران بگویند که چه مشکلاتی هست. اینکه یک مربی حرفه‌ای مساوی کرده و نیاید مصاحبه کند خیلی بد است و اگر مشکلی بود استراماچونی باید می‌آمد و شفاف به هواداران می‌گفت. در بخش مدیریت هم همین است و فتحی هم باید شفاف مشکلات را بگوید ضمن اینکه باشگاه سخنگو دارد و هر هفته کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و به سؤالات خبرنگاران جواب بدهد تا مردم مشکلات را بدانند و خودشان قضاوت کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها