کد خبر : 27594

آغاز شمارش معکوس برای رونمایی از آیفون 11

آغاز شمارش معکوس برای رونمایی از آیفون 11

اپل به‌صورت رسمی دعوت‌نامه‌‌های مراسم رونمایی آیفون‌های جدید را برای تاریخ ۱۹ شهریور ارسال کرد.

به گزارش زومیت ، به‌نظر می‌رسد که کمتر از دو هفته‌ی دیگر، بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون نسل جدید آیفون حداقل برای مدتی از رونق خواهد افتاد.

اپل دعوتنامه‌های مراسمی را برای تاریخ ۱۰ سپتامبر (سه‌شنبه ۱۹ شهریور) به رسانه‌ها ارسال کرد. کوپرتینونشین‌ها در این مراسم از آیفون‌های جدید خود پرده برخواهند داشت. این مراسم در آمفی‌تئاتر استیو جابز، واقع در مقر اپل، کوپرتینو، رأس ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران برگزار خواهد شد.

درحالی‌که دعوت‌نامه‌ی اپل اطلاعات صریحی را درباره‌ی برنامه‌های این شرکت برای مراسم پیش‌رو ارائه نمی‌دهد، گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارند که سران کوپرتینو سه مدل آیفون جدید را به‌عنوان جانشین‌هایی برای آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS Max معرفی خواهند کرد. دو مورد از سه مدل یادشده نخستین‌ گوشی‌های اپل با دوربین سه‌گانه خواهند بود و جانشین آیفون ۱۰ اس با نمایشگر بزرگ‌تری (۶.۱ در برابر ۵.۸ اینچ نسل قبل) از راه خواهد رسید.

یکی از گمانه‌زنی‌هایی که با دیدن دعوتنامه‌ی اپل برای نخستین‌بار به‌ذهن می‌رسد، به لوگوی چندرنگی اپل بازمی‌گردد. شاید این رنگ‌ها به بیانگر انوع مدل‌های جانشین آیفون XR باشند. پیش‌تر در گزارشی آمده بود که این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، مشکی، زرد، سبز، ارغوانی و قرمز یا (Product) RED از راه خواهد رسید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها