کد خبر : 27502

پرسپولیس مخالف مدل جدید برگزاری دربی

پرسپولیس مخالف مدل جدید برگزاری دربی

دو هفته اول رقابت های لیگ برتر در تهران با مشکلاتی در بلیط فروشی بازی تیم های مطرح تهرانی همراه بود و انتظار می رود این مشکلات در آغاز هفته سوم حل شود.

به گزارش ورزش سه از همان هفته اول رقابت های لیگ برتر سازمان لیگ اعلام کرد که بلیط فروشی بازی استقلال و پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود را به این دو باشگاه داده است اما با وجودالکترونیکی شدن فروش و نصبت گیت ها اما مشکلات عدیده ای در خرید و ورود هواداران وجود داشت.

باشگاه پرسپولیس که در هفته سوم روز دوشنبه در تهران میزبان صنعت نفت آبادان است قصد دارد مشکلات مربوط به بلیط فروشی را کم کند. 

اما یکی دیگر از موضوعاتی که در هفته های پیش رو می تواند تبدیل به یک چالش جدید شود ماجرای دربی تهران و میزبانی و بلیط فروشی 90 به 10 است. مدیرعامل پرسپولیس در این باره امروز در یک گفت وگوی رادیویی گفت:« با وضعیت فعلی امکانپذیر نیست، مگر اینکه هر باشگاهی هواداران خود را شناسایی و کارت هواداری صادر کند. ما یک برنامه خوب برای هواداران خود داریم تا شناسایی شوند و اگر این امکان برای تمام باشگاه‌ها فراهم شود می‌توان این قانون را اجرا کرد، ولی با شرایط فعلی که راهکاری برای شناسایی هواداران نیست، امکانپذیر نخواهد بود. هواداران وقتی بلیت اینترنتی خریداری می‌کنند، اصلاً امکان شناسایی آنها وجود ندارد.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها