کد خبر : 27489

هشدار کاپیتان پرسپولیس به هواداران

هشدار کاپیتان پرسپولیس به هواداران

سید جلال حسینی کاپیتان محبوب پرسپولیس در خصوص اتفاقات اطراف این تیم به هواداران هشدار داد.

به گزارش خبرآنلاین، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در شرایط خاصی قرار گرفته و نیاز به حمایت همه جانبه از سوی هواداران دارد.

حسینی در خصوص شرایط تیم گفت: وضعیت تیم ما خیلی هم بد نیست.  در بازی اول توانستیم در عین شایستگی پارس جنوبی را در خانه شکست دهیم و لیگ را باز هم با برد شروع کنیم. در بازی دوم با اینکه در تبریز به میدان رفتیم اما عملکرد بدی نداشتم. شاید می توانستیم بدون شکست به خانه برگردیم اما شرایط طور دیگری رقم خورد.

کاپیتان پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: بارها این موضوع را گفتم و بار دیگر تکرار می‌کنم؛ هواداران باید هوشیار باشند و نگذارند دشمنان مان شاد شوند. پرسپولیس به خاطر هوادارانش همیشه موفق بوده اما دشمنان زیادی هم داریم. همه می خواهند تیم ما را زمین بزنند ولی باید هوشیار باشیم و بدانیم در چه موقعیتی قرار گرفته ایم. نباید به خاطر یک شکست که ممکن بود در هر هفته ای رقم بخورد، تیم را تحت فشار بگذاریم. خیلی ها در انتظار آن هستند تا از این شرایط سوءاستفاده کنند ولی باید پشت هم باشیم و دست از اتحاد مان نکشیم. پرسپولیس همین امروز به اتحاد همه بازیکنان و مربیان و به خصوص هوادارانش احتیاج دارد، فردا خیلی دیر است. اگر امروز این تیم حمایت نشود هر اتفاقی ممکن است در طول فصل رخ بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها