کد خبر : 27391

اولین واکنش رئیس کمیته انضباطی به ماجرای بیرانوند

اولین واکنش رئیس کمیته انضباطی به ماجرای بیرانوند

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رفتار علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته دوم مسابقات لیگ برتر از سوی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش پارس فوتبال ، اسماعیل حسن‌زاده روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت:

فیلم اتفاقات این مسابقه را در اختیار داریم و به طور حتم فرصت کافی را در اختیار بیرانوند قرار خواهیم داد تا از خودش دفاع کند.

اسماعیل حسن‌زاده خاطرنشان کرد:

این نوع رفتار‌ها حتی اگر شاکی خصوصی نیز نداشته باشد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار خواهد گرفت و آن را به طور دقیق پی‌گیری می‌کنیم.

اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره شکایت باشگاه تراکتورسازی از این دروازه‌بان اعلام کرد:

رسیدگی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شکایت کردن یا شکایت نکردن باشگاه تراکتورسازی و هر شخص حقوقی یا حقیقی ارتباطی ندارد و تاثیری روی موضوع نخواهد گذاشت.

پس از حاشیه‌های به وجود آمده در دیدار تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر و حرکت جنجالی علیرضا بیرانوند به سمت هواداران تیم تراکتور، باشگاه تبریزی به طور رسمی از این دروازه‌بان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد. این بازیکن حرکت مذکور را در هنگام خروج از زمین و به سوی هواداران تبریزی نشان داد که به مذاق باشگاه تراکتورسازی خوش نیامد.

گفته می‌شود پس از بازی تیم ملی ایران و هنگ‌کنگ در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گلر شماره یک تیم ملی کشورمان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده خواهد شد تا پاسخ‌گوی اتفاقات رخ داده باشد.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چهارم خرداد سال جاری بیرانوند را به خاطر حواشی رخ داده در دیدار مقابل پارس‌جنوبی‌جم، به سه جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت ۵۰میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها