کد خبر : 27345

تمرین بانشاط تراکتور با اجرای یک بازی قدیمی ایرانی (عکس)

تمرین بانشاط تراکتور با اجرای یک بازی قدیمی ایرانی (عکس)

نمایشی که در پرسپولیس حسین کعبی اجرا کرد حالا سالها بعد در تمرین تراکتور انجام شد.

به گزارش ورزش سه، تمرین روز گذشته تراکتور در تبریز حاشیه های جذابی را به خود اختصاص داده بود. این تمرین در فضایی کاملا شاد و دوستانه برگزار شد و بازیکنان حاضر با روحیه ای بالا آیتم های مورد نظر مصطفی دنیزلی را اجرا کردند.

بخشی از تمرین اما اختصاص به انجام یک بازی قدیمی ایرانی ها داشت. بازی ای که از قدیم الایام در ایران به نام «جفتک چارکش» شناخته می شود و خیلی از کودکان ایران با آن خاطرات فراوانی دارند. از این رو در تمرین روز گذشته نیز بازیکنان این بازی را در بخشی از تمرین انجام دادند که فضای شادابی را ایجاد کرد.

طی این بازی نفرات با فاصله های کوتاه صف می کشند و به نوبت از روی سر نفر جلویی می پرند. نکته قابل توجه این بود که سال ها قبل در پرسپولیس نیز این بازی مورد توجه بود. حتی یکبار حسین کعبی بعد از باز کردن دروازه حریف توسط کریم باقری شادی گل خود را اینگونه انجام داد و از روی سر اسطوره پرسپولیس در جریان بازی پرید.

حالا 12 سال بعد از روزهایی که دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود، در تیم تحت هدایت او بازیکنان تراکتور در تمرین اینگونه از روی سر نفرات دیگر پریدند و خاطرات بسیاری از ایرانی ها را زنده کردند.

01432337

01432338

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها