کد خبر : 27329

استقلال از چه چیز 90 درصد ورزشگاه نگران است؟

استقلال از چه چیز 90 درصد ورزشگاه نگران است؟

دربی رفت لیگ نوزدهم با اعلام سازمان لیگ روز یکشنبه 31 شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی، این از معدود دفعاتی است که این مسابقه بزرگ و پرتماشاگر در روزی غیر از جمعه برگزار می‌شود و طبیعتاً با توجه به این برنامه‌ریزی باید تمهیدات ‌ترافیکی و امنیتی خاصی برای برگزاری این مسابقه از سوی شورای تأمین استان تهران و ارگان‌های مربوطه صورت گیرد.

البته سازمان لیگ نیز به ناچار این مسابقه را در روز غیر تعطیل برنامه‌ریزی کرده چرا که مسابقات والیبال در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و اگر قرار بود این مسابقه تا جمعه بعدش به تعویق بیفتد برنامه لیگ یک هفته به هم می‌ریخت.

با این وجود جالب است که باشگاه استقلال به تاریخ برگزاری این مسابقه اعتراض کرده و گفته چرا وقتی این تیم میزبان است بازی را در روز میان هفته گذاشته‌اند. این بار قرار است بالاخره قانون 90 به 10 تماشاگران به سود میزبان دربی برگزار شود و از آنجا که در بازی رفت استقلال میزبان است فقط ده درصد صندلی‌ها به هواداران پرسپولیس اختصاص خواهد یافت.

استقلالی‌ها می‌گویند با برنامه‌ریزی سازمان لیگ شاید بخشی از هواداران‌شان قادر به حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم محبوب‌شان نباشند اما واقعیت این است که وقتی پای دربی به میان می‌آید بسیاری از هواداران سینه چاک دو تیم جمعه و یکشنبه برایشان فرقی نمی‌کند و احتمالا در آن روز به راحتی قید مشغله خود اعم از کار روزانه یا تحصیل را می‌زنند و در ورزشگاه حاضر خواهند شد.

در واقع اگر استقلالی‌ها معتقدند طرفداران بسیاری دارند و جزو پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران به حساب می‌آیند اصلا نباید نگران پر شدن ورزشگاه و سکوهایشان حتی در روز غیر تعطیل باشند چرا که دربی یک بازی کاملاً ویژه و خاص برای هواداران است و تماشاگران از هر جایی و در هر تاریخی خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند.

مشخص نیست چرا استقلالی‌ها نگران پر شدن 90 درصد سکوهای تعلق گرفته به این تیم هستند و ظاهرا از این هراس دارند که در نخستین میزبانی 90 به 10 اتفاقی که طبیعتا باید رقم بخورد را نتوانند به واقعیت تبدیل کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها