کد خبر : 27272

موش دوانی در کار استقلال از ایتالیا

موش دوانی در کار استقلال از ایتالیا

این روزها سایت ها و نشریات ایتالیا هر چند روز یک بار در مورد اختلاف استراماچونی و استقلال مطالبی منتشر می کنند. مطالبی که اغلب آنها برای گذشته است و به نظر می رسد ایتالیایی ها می خواهند با این باز نشر ها ماجرا را زنده نگه دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت Lettera، سایت ایتالیایی به بررسی جزئیات مشکلاتی که سرمربی‌ آبی‌های تهران با آن روبرو بوده پرداخته است.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال با مشکلات زیادی در این تیم روبرو شده است.  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آندره استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال را به دلیل اظهاراتش به توبیخ کتبی محکوم کرد. هر چند اسماعیل خلیل زاده از باشگاه استقلال معتقد است تمام مشکلات حل شده و این مربی می‌تواند نتایج خوبی با تیم استقلال کسب کند. 

شرایط برای این مربی ایتالیایی در ایران خوب پیش نمی‌رود. از همان نشست خبری بازی نخست برابر ماشین سازی و نبود مترجم در کنار او بر روی نیمکت که با عصبانیت شدید استراماچونی همراه شد، این مشکلات آغاز شد و تا امروز ادامه پیدا کرده است. در ادامه او قصد داشت از تعطیلی لیگ استفاده کند و سفر کوتاهی به ایتالیا داشته باشد ولی این اتفاق به دلیل انقضای ویزای او رخ نداد. در صورتی که این مربی بخواهد از استقلال جدا شود باید ۳ میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کند. 

بعد از اینکه استقلال تنها یک امتیاز از دو دیدار کسب کرده است، انتظار می‌رود نتایج برای این تیم در هفته‌های بعدی تغییر کند. شاگردان استراماچونی باید ابتدا برابر نفت مسجدسلیمان قرار گیرند و در ادامه در داربی تهران به مصاف پرسپولیس می‌روند. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها