کد خبر : 27238

اولین تفاوت بزرگ کالدرون با برانکو مشخص شد

اولین تفاوت بزرگ کالدرون با برانکو مشخص شد

با اینکه برانکو خیلی دیر تعویض می‌کرد یا اصلاً تعویض نمی‌کرد کالدرون نشان داد که در این زمینه شبیه سرمربی قبلی پرسپولیس نیست.

به گزارش ایران ورزشی،  کالدرون در بازی با تراکتور و بین دو نیمه اولین تغییر ترکیبش را انجام داد تا شرایط فنی سفیدپوشان در میدان در فاز حمله بهتر شود. اتفاقی که در دوران برانکو به ندرت رخ می‌داد.

اما نکته ویژه تعویض‌های مرد آرژانتینی نه این تعویض دقیقه 46 و حضور بشار رسن در زمین بلکه تغییر دو مدافع چپ با دو مهاجم بود. کالدرون به ترتیب شیری و نادری مدافعان راست و چپش را از زمین بیرون کشید و روستایی و جونیور را به میدان فرستاد تا این حرکتش از نگاه کارشناسان و مربیان یک اتفاق ویژه در جریان مسابقه‌ای بیرون از خانه به حساب بیاید.

در واقع کالدرون با این دو تعویض سیامک نعمتی و وحید امیری را که به عنوان هافبک در میدان بودند به دفاع راست و چپ فرستاد تا با نیروهای تهاجمی دیگری به خط دفاع میزبان بکوبد که این کار ریسک بزرگی بود چرا که امیری و نعمتی بیشتر در زمین حریف حضور داشتند تا زمین خودی و تراکتور در ضدحملات خطرناک می‌توانست پرسپولیس را غافلگیر کند که اینگونه نشد.

خط دفاع پرسپولیس غافلگیر نشد اما ریسک کالدرون در تعویض‌های تهاجمی‌اش هم جواب نداد اما این تغییرات باعث شد فرضیه تهاجمی بودن این مربی در این مسابقه سخت ثابت شود هر چند در روز خوب مدافعان تراکتور حملات پرسپولیس غالباً بی‌نتیجه ماند و یکی دو بار هم رشید مظاهری ناجی دروازه تیمش شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها