کد خبر : 27237

نیمکت نشینی دو بازیکن بزرگ پرسپولیس تا اطلاع ثانوی!

نیمکت نشینی دو بازیکن بزرگ پرسپولیس تا اطلاع ثانوی!

با وجود اینکه پرسپولیس در تبریز باخت اما محمد نادری در دفاع چپ یکی از خوب‌های تیمش بود. نادری با توان بدنی بالا و در فاز حمله قدرت از پیش برداشتن هر بازیکنی را دارد و می‌تواند مسافتی طولانی را پا به توپ طی کرده و برای تیمش موقعیت بسازد. این اتفاقی بود که چند نوبت در تبریز رخ داد و توانایی‌های او به چشم آمد.

به گزارش ایران ورزشی، نادری که در لیست قبلی تیم ملی که بیشتر شبیه تیم ب بود قرار داشت اما جزو معدود نفراتی است که از آن لیست به فهرست اصلی راه یافته و قرار است در مرحله مقدماتی جام جهانی در اردوی تیم ملی باشد. نادری یکی از شش بازیکنی است که از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده اما همین که از آن تیم ب به تیم اصلی راه یافته نشان می‌دهد ویلموتس و همکارانش نیز به نوعی روی توانایی‌های فنی این بازیکن صحه گذاشته‌اند.

در دفاع راست نیز مهدی شیری کماکان بازی‌های متعادلی انجام می‌دهد. شیری در دو بازی گذشته درخشش سه ماه آخر لیگ برتر و جام حذفی را نداشت اما همچنان کم اشتباه و متعادل بازی می‌کند. شیری برعکس نادری از تیم ب به تیم ملی اصلی نرسید اما بعید به نظر می‌رسد حالا حالاها جایگاهش در ترکیب اصلی به خطر بیفتد.

در چنین شرایطی دو بازیکن شاخص و باتجربه پرسپولیس که جزو ستارگان اصلی این تیم طی فصول گذشته بودند کار بسیار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهند داشت. محمد انصاری و حسین ماهینی که دومی بعد از مصدومیت دوباره شرایط بازی را پیدا کرده احتمالاً به این زودی‌ها فیکس نخواهند شد. البته انصاری می‌تواند منتظر بماند تا در صورت محرومیت یا مصدومیت مدافعان میانی به جای یکی از آنها بازی کند اما در آن پست نیز محمدحسین کنعانی‌زادگان دیگر ملی‌پوش پرسپولیس تشنه انجام بازی برای سرخ‌هاست.

در چنین شرایطی انصاری و ماهینی مهم‌ترین و نامدارترین ستاره‌های نیمکت پرسپولیس هستند که به خاطر درخشش ادامه‌دار نفرات هم‌پستی‌شان در ترکیب اصلی باید همچنان روی نیمکت بنشینند هر چند ماهینی به خاطر مصدومیتی که پشت سر گذاشت نتوانست حتی به لیست 20 نفره دو بازی گذشته راه یابد و شاید این اتفاق از بازی با صنعت نفت برایش رخ دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها