کد خبر : 27234

راز فراخواندن کاپیتان اشکان به تیم ملی چیست؟

راز فراخواندن کاپیتان اشکان به تیم ملی چیست؟

دقیقاً یک روز پیش از سفر تیم ملی به سوی هنگ کنگ، یکی دیگر از کاپیتان‌های تیم ملی نیز به جمع سایر ملی پوشان دعوت شد. اکنون اشکان دژاگه بیست و چهارمین بازیکن اردوی اخیر محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش سه، دقیقاً از اولین دیدار مرحله دوم جام جهانی برزیل برابر تیم ملی قطر تاکنون حدود شش سال می‌گذرد که عادت کردیم اشکان دژاگه را به عنوان یکی از بهترین‌های این تیم با شماره 21 در تمام اردوها و بازی‌ها (به استثنا زمانی که دچار مصدومیت شدید شده بود) ببینیم تا اینکه قرار بر آغاز سومین اردوی تیم ملی در زمان حضور مارک ویلموتس شد و در حالی که نام 23 بازیکن در لیست این مربی به چشم می‌خورد اثری از نام اشکان دژاگه در آن نبود. اتفاقی که البته باعث تعجب خیلی‌ها شده بود چرا که اشکان بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان لیگ هجدهم با پیراهن تراکتور بود. 

در روزهای ابتدایی تشکیل اردو، تصور بر مصدومیت این بازیکن بود اما وقتی در جریان دیدار تراکتوری‌ها برابر پرسپولیس، بازی قابل‌قبول وی به همراه آمادگی بدنی بالای او را دیدیم تعجبمان از عدم حضور وی در اردوی تیم ملی بیشتر هم شد تا اینکه پس از سومین روز تمرینات تیم‌ملی در اردوی اخیر و زمانی که بازیکنان خود را آماده خروج از تهران می‌کردند ناگهان خبری یک خطی نظرها را جلب کرد. خبری که روی سایت فدراسیون فوتبال نقش بست. اشکان دژاگه به تیم ملی دعوت شد و بنابراین باید دژاگه به عنوان بیست و چهارمین بازیکن فعلی تیم ملی برای حضور در هنگ‌کنگ معرفی شد. اتفاقی که باعث شد تا جمع کاپیتان‌های تراکتوری جمع شود و پس از رشید مظاهری، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی حالا باز هم اشکان به جمع سایرین اضافه شود.

درباره این دعوت البته تاکنون هیچ گونه توضیحی ارائه نشده و این احتمال می‌رود که یکی از ملی پوشان دچار مصدومیت شده باشد که ویلموتس به خاطر وی، یک بازیکن دیگر به جمع ملی پوشان اضافه کرده باشد و اگر به این ترتیب نباشد می‌توان سوالی مهم از کادرفنی و فدراسیون پرسید که دقیقاً دلیل دیر دعوت کردن یک بازیکن به تیم ملی چه بوده و چرا باید این اتفاق بیفتد. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها