کد خبر : 27178

شرط و شروط های آذری برای مدیرعاملی احتمالی استقلال

شرط و شروط های آذری برای مدیرعاملی احتمالی استقلال

مدیرعامل سابق ذوب‌آهن که این روزها بحث رفتنش به استقلال داغ است می‌گوید فقط در صورتی به این باشگاه می‌رود که شرح وظایف و اختیارات مشخصی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سعید آذری، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: اینکه مردم به من محبت دارند به واسطه عملکردی است آدم‌ها از خودشان به جا می‌گذارند. به نظر من کنترل کردن باشگاه‌های بزرگ سختی‌ها و آسانی‌های خاص خودش را دارد. باشگاه‌های بزرگ ظرفیت‌های بزرگی هم دارند ولی چالش‌هایشان هم بزرگ و وحشتناک است. اینکه یک مدیر مسئولیتی می‌پذیرد با همه وجودش می‌داند که چه اتفاقی در آن مجموعه میفتد. کنترل کردن باشگاه‌های بزرگ مهارت‌های خاصی می‌خواهد ولی من این را قبول ندارم که کار نشدنی است.

آذری که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد گفت: هفته پیش هم من گزینه مدیریت باشگاه پرسپولیس بودم ولی نه واقعا پیشنهادی به من شده است نه من خودم پا پیش گذاشتم. در اینستاگرامم اگر حرفی زدم می‌خواستم به مردم بگویم توانمندی مدیریت در هر باشگاهی را دارم. باز هم از هواداران عزیزمان در استقلال می‌خواهم از مدیریت باشگاهشان دفاع کنند تا تیمشان ضرر نکند.

آذری در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت رسیدن پیشنهاد برای مدیریت استقلال به این باشگاه می‌رود یا خیر، بیان کرد: پذیرفتن پیشنهاد به این راحتی‌ها نیست. اگر با استاندارهای سیستمی و آموزه‌های علمی و تجربی من همخوانی داشته باشد و بتوانم با توجه به شرح وظایفم و اختیاراتم تصمیم بگیرم می‌آیم. اینکه کسی برایم سرپرست تعیین کند و یکی دیگر برایم مدیر رسانه‌ای تعیین کند و اختیاراتم را بگیرد با این شرایط قبول نمی‌کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها