کد خبر : 27129

وعده های دوست داشتنی مدیرعامل جدید پرسپولیس

وعده های دوست داشتنی مدیرعامل جدید پرسپولیس

انصاری‌فرد تاکید کرد که عرب به‌عنوان عضو هیات‌مدیره در باشگاه خواهد ماند و همچنین وعده داد که با پرسپولیس به دنبال کسب سه جام ازجمله قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش فرهیختگان ، عرب با فشارهای بسیاری مواجه و بحث کنار رفتنش به‌طور جدی مطرح بود و درنهایت هیات‌مدیره باشگاه تصمیم گرفت با استعفای وی – که به گفته خودش مربوط به دو ماه قبل است – موافقت کند و سکان هدایت باشگاه را برای دومین‌بار به محمدحسن انصاری‌فرد بدهد.

انصاری‌فرد بلافاصله راهی باشگاه شد و کار را از عرب تحویل گرفت و هر دو نیز درخصوص جابه‌جایی انجام‌شده پاسخگوی خبرنگاران حاضر مقابل باشگاه بودند. عرب در این خصوص گفت:

«متاسفانه دوران مدیریت من در پرسپولیس با شرایط سختی همراه بود که سعی کردیم بعد از رفتن برانکو اوضاع را کنترل کرده و جانشین خوبی برای وی بیاوریم که به نظرم در این کار موفق بودیم. ضمن اینکه در این شرایط سخت بازیکنان را حفظ کرده و تیم خوبی را بستیم. در کنار این مساله پرداختی خوبی را در یک ماه گذشته به بازیکنان داشتیم و اکثرا ۸۰ و ۹۰ درصد قرارداد فصل‌ پیش‌شان را دریافت کردند. انصاری‌فرد از خانواده پرسپولیس است که به خانه‌اش برگشته است و امیدوارم در کارش موفق باشد. من هم سعی می‌کردم تا وقتی باشم کارم را درست انجام دهم. ما کلا ۲۰۰ میلیون بدهی داخلی داشتیم که با پرداخت آن، کارت همه‌ بازیکنان و مربیان صادر شد.»

محمدحسن انصاری‌فرد هم تاکید کرد که عرب به‌عنوان عضو هیات‌مدیره در باشگاه خواهد ماند و همچنین وعده داد که با پرسپولیس به دنبال کسب سه جام ازجمله قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست.

مدیرعامل جدید پرسپولیس در همین رابطه پاسخگوی سوالات  بود و درباره انتخابش به‌عنوان مدیرعامل قرمزها گفت:

«طى روزهاى گذشته پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را به من دادند که روز گذشته این اتفاق رسمى شد و از این به بعد با تمام وجود درخدمت پرسپولیس و طرفداران باشگاه محبوبم خواهم بود.»

محمدحسن انصاری‌فرد درخصوص اینکه نخستین کاری که در باشگاه انجام خواهد داد، چیست، گفت:

«قبل از این هم بنده تجربه بازى و همچنین کار مدیریتی در پرسپولیس را داشته‌ام و تجربیاتی دارم. ثبات تیم و حفظ آرامش باشگاه و تیم مشق اول من خواهد بود، همچنین مشاوره و استفاده از تجربه بزرگان پرسپولیس در برنامه‌های من است تا بتوانیم پرسپولیس را همچنان در اوج نگه داریم.»

وی درخصوص اینکه حضورش در پرسپولیس را به استعفا از سازمان فوتسال ربط داده‌اند، تاکید کرد:

«به هیچ وجه چنین نیست. من صادقانه و با عشق در آنجا مشغول بودم و اتفاقات اخیر که قبل‌تر با «فرهیختگان» درباره‌اش صحبت کرده بودم، دلیل جدایى بنده بود و بیشتر هم نمی‌خواهم درباره آن ماجراها صحبت کنم. من علاقه‌مند بودم که در فوتسال بمانم و کار کنیم، اما شرایط مهیا نبود و دوستان هم به هشدارهایی که دادم، اهمیتی ندادند و حس کردم ماندنم باعث از بین رفتن حرمت‌ها و شرایط سخت می‌شود و برخلاف میل باطنی تصمیم گرفتم کنار بروم. با این حال براى فوتسال که همیشه افتخارآفرین و ویترین فدراسیون فوتبال است، بیشتر از قبل آرزوى بهترین‌ها و روزهاى درخشان‌تر را دارم و تمرکزم نیز از این پس روی پرسپولیس خواهد بود.»

محمدحسن انصاری‌فرد در انتها تصریح کرد:

«از زحمات جناب عرب در این مدت که در پرسپولیس فعالیت کرده‌اند، قدردانى می‌کنم و امیدوارم با توکل به خدا و اهل‌بیت(علیهم السلام) بتوانم کارنامه درخشان پرسپولیس و روند مثبت باشگاه را همچنان در مسیر رشد و توسعه قرار دهم و روزهای خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.»

هاشمی برگشت، نبی رفت!

مهرداد هاشمی که مدتی بود در جلسات هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس حاضر نمی‌شد،  در جلسه انتخاب مدیرعامل جدید در این باشگاه حضور یافت. هاشمی در اواخر فصل گذشته نقش مهمی در فراهم کردن طلب سنگین برانکو ایفا کرده بود، اما بعد از اینکه این مربی در پایان فصل از پرسپولیس جدا شد، تصمیم گرفت دیگر در جلسات هیات‌مدیره این باشگاه شرکت نکند.

طبق خبری که تسنیم منتشر کرده، خواسته او از وزارت ورزش برکناری ایرج عرب بود که درنهایت بعد از رفتن او، تصمیم به بازگشت به هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گرفت. نکته دیگر غیبت محمدمهدی نبی در جلسه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس برای معرفی مدیرعامل جدید بود که این شایعه را به همراه داشت که قهر کرده، با این حال، برخی منابع اعلام کرده‌اند وی در ایران نبوده است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها