کد خبر : 27118

تمایل بازیکن سابق پرسپولیس برای حضور در استقلال

تمایل بازیکن سابق پرسپولیس برای حضور در استقلال

ستارۀ سابق پرسپولیس رسماً به ماجرای حضورش در کادر فنی استقلال واکنش مثبت نشان داد.

به گزارش ورزش 11 - در حالی که آندره‌آ استراماچونی سرسختانه به دنبال حضور رحمان رضایی در کادر فنی خود است، مدیران باشگاه استقلال به دلیل حواشی که این مدافع پرسپولیسی می‌تواند برای آبی‌ها داشته باشد، سرسختانه مخالف حضور وی در تیم خود هستند.

رحمان رضایی با افزایش شائبه‌های علاقۀ استراماچونی به خود برای حضور در استقلال رسماً اظهار داشت: قبل از هرچیز باید بگویم که احترام خاصی برای هواداران و باشگاه استقلال همیشه قائل بوده ام و خوشبختانه احترام متقابلی بین ما وجود دارد.به خاطر رفاقتی که با استراماچونی داشتیم مدیربرنامه های او از من خواست که به او کمک کنم و من هم به خاطر این دوستی و برای اینکه او در فوتبال ایران موفق شود کمکش کردم.

متاسفانه باید بگویم که باشگاه ضعف مدیریتی و نتیجه نگرفتن هایش را می خواهد با آوردن اسم من پنهان کند و این به نوعی پنهان شدن پشت اسم من است. این حرف ها برای این است که ذهن هواداران را از نتایج تیم و اتفاقاتی که افتاده منحرف کنند.منکر کمک به استراماچونی نیستم، علی خطیر و مدیربرنامه مربی ایتالیایی از من خواستد که او را کمک و راهنمایی کنم و من هم این کار را انجام دادم. او برای شناخت بازیکنان و جذب بازیکن از من کمک گرفت و من هم اطلاعات کافی را به او دادم.
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها