کد خبر : 27089

پیشکسوت جنجالی پرسپولیس شمشیر را از رو بست!

پیشکسوت جنجالی پرسپولیس شمشیر را از رو بست!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: رابطه پیشکسوتان پرسپولیس و انصاری‌فرد تا هفته پیش شفاف بود؛ نه ما از او خوش‌مان می‌آمد و نه او چشم داشت پیشکسوتان را ببیند.

به گزارش خبرورزشی، بهروز رهبری‌فرد از همین حالا به منتقد درجه یک محمدحسن انصاری‌فرد تبدیل شده است. او می‌گوید: «رابطه پیشکسوتان پرسپولیس و انصاری‌فرد تا هفته پیش شفاف بود؛ نه ما از او خوش‌مان می‌آمد و نه او چشم داشت پیشکسوتان را ببیند، اما حالا تعجب می‌کنم برخی از پیشکسوتان که چپ و راست پشت سر انصاری‌فرد حرف می‌زدند امروز روزه سکوت گرفته‌اند.

شهامتش را دارند، اما منتظرند تا ببینند از او چه هدیه‌ای به دست‌شان می‌رسد. الان یکی منتظر است تا سرپرست تیم شود، یکی مدیریت آکادمی را می‌خواهد، دیگری می‌خواهد جای کریم باقری را در کادر فنی بگیرد و برخی هم دنبال حضور در تیم‌های پایه هستند. اگر انصاری‌فرد این پست‌ها را پر کند و دوستان ما بیرون بمانند، آن‌وقت می‌بینید که چه مصاحبه‌هایی علیه مدیرعامل جدید پرسپولیس انجام می‌دهند.»

او اضافه کرد: «خیلی کم پیش می‌آید که انصاری‌فرد حرف راست به زبان بیاورد. او می‌گفت آری هان مرا اخراج کرده. وقتی سراغ آری هان رفتیم گفت «پرزیدنت» گفته شما عاشق پروین هستید و نباید در تیم من باشید. دار و دسته پروین هم از دست انصاری‌فرد شاکی هستند، اما بعضی از رفقای صمیمی پروین، فقط داخل حمام و سرویس بهداشتی انصاری‌فرد را تنها می‌گذارند! انصاری‌فرد همان کسی بود که یک نگهبان مقابل در باشگاه اجیر کرده بود که پیشکسوتان را به دفترش راه ندهد. از داود فنایی بپرسید که چه رفتاری با ما داشت. من و داود رفتیم باشگاه، نگهبان گفت آقای انصاری‌فرد تأکید کرده هیچ پیشکسوتی حق ندارد وارد باشگاه شود. من نه پست و مقام می‌خواهم و نه عادت دارم از آدم‌هایی که امتحان خود را پس داده‌اند دفاع کنم، اما می‌دانم انتخاب انصاری‌فرد به خاطر دل‌سوزی برای پرسپولیس نیست.»

رهبری‌فرد گفت: «اگر وزارتخانه دلش برای پرسپولیس می‌سوخت، باشگاه را به عرب نمی‌داد تا حالا به حضور انصاری‌فرد راضی شود. چند سال بود آب خوش از گلوی مردم پایین می‌رفت و این موضوع باعث عصبانیت دوستان شد تا پرسپولیس را به‌هم بریزند. نمی‌دانم چه داستانی وجود دارد؛ مدیری که نتیجه می‌گیرد اخراج می‌شود، مدیری که نتیجه نمی‌گیرد اخراج می‌شود، مدیر محبوب اخراج می‌شود، مدیر کلاهبردار اخراج می‌شود. تعجب می‌کنم که وزارت ورزش بالاخره چه طرز تفکری دارد؟ به نظر دوستان در وزارت ورزش، چه مدیری شایسته حضور در پرسپولیس است؟ هر مدیری از پرسپولیس رفت، باید خیالش راحت باشد که چند سال بعد دوباره برمی‌گردد و کار را دنبال می‌کند.»

کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: «انصاری‌فرد مدعی است بایرن‌مونیخ را به ایران آورده، اما مگر دست در جیب مبارکش کرد و پول داد که بایرن بیاید؟ نکند جانِ مادرشان را قسم دادید که این تیم را به ایران آوردید؟ مدعی است آری هان را آورده، اما این مربی چه‌کاره بود؟ آری هان از چین جنس می‌خرید و در هلند می‌فروخت. سه روز چین بود، سه روز هلند و آخر هفته می‌نشست روی نیمکت پرسپولیس. انصاری‌فرد در بازگشت به باشگاه هم تأثیر منفی روی ذهن بازیکنان گذاشت و یکی از دلایل شکست تیم به تراکتور بود. وزارتخانه باید صبر می‌کرد و بعد از بازی با تراکتور دست به تغییرات می‌زد. انصاری‌فرد باید بداند دوره مدیریتش در پرسپولیس طولانی نیست، چون عرب بلایی سر باشگاه آورده که باقی مدیران هم نمی‌توانند کاری کنند پس بهتر است از این دوران کوتاه مدیریتی لذت ببرد و حداقل رابطه‌اش با پیشکسوتان را بهتر کند. البته او آدم انتقادپذیری شده، چون یک‌بار گفتم پیراهن صورتی‌ات را نپوش، در سفر به تبریز پیراهنش را عوض کرد!»

رهبری‌فرد در نهایت گفت: «الان همه به باخت مقابل تراکتور فکر می‌کنند، اما قسم می‌خورم در بازی با پارس هم هیچ کار تاکتیکی از تیم ندیدم. نه در طراحی حمله برنامه‌ای وجود دارد و نه در خط دفاع. واقعاً نفهمیدم تاکتیک کالدرون چیست! می‌خواهد بازی مستقیم کند یا روی زمین به دنبال موقعیت باشد؟ اصلاً در این تیم وحید امیری هافبک است یا دفاع؟ هیچ‌کس تکلیفش را نمی‌داند. بازی اول را هم روی خلاقیت فردی بردند. با این شرایط، کار برای پرسپولیس در ادامه راه سخت است. نه انصاری‌فرد را مدیر بحران می‌دانم و نه آبی از کالدرون گرم می‌شود. فقط امیدوارم هواداران واقعی باشگاه همیشه شاد باشند.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها