کد خبر : 27064

بازیکن خوب استقلال که چهره اش کار دستش داد (عکس)

بازیکن خوب استقلال که چهره اش کار دستش داد (عکس)

کوروش تشت‌زر ستاره دهه هفتاد استقلال بود که به دلیل چهره‌اش هواداران زیادی داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ کوروش تشت زر یکی از پدیده‌های اوایل دهه ۷۰ فوتبال ایران بود که هیچ گاه به جایگاه واقعی اش در فوتبال نرسید و اسیر حاشیه ها شد.

اما او حالا یک بیزنس من موفق ایرانی در کاناداست.

او که مهمان ما در کافه خبر بود، درباره معروفیتش و اینکه چطور یکدفعه تصویر پوسترها شد گفت: «یک سری افراد فکر می‌کردند من برای اینکه روی جلد مجلات باشم، پول زیادی خرج می‌کنم، اما من تا این لحظه هیچ پولی برای مصاحبه کردن با رسانه‌ها خرج نکردم. با این حال آن زمان هفته‌ای دو سه بار، عکس من روی جلد مجلات می‌رفت. در کنار این‌ها، هواداران به من لطف داشتند و حتی در سفری که به اصفهان داشتیم، دائما با من عکس می‌گرفتند و این موضوع تا جایی ادامه داشت که شاهرخ بیانی به من گفت که «بازی ملی را من انجام می‌دهم، اما عکس‌هایش را با تو می‌گیرند».

امیر قلعه‌نویی همیشه به من می‎گفت که اگر این حاشیه‌ها اطرافت نبود، صد بازی ملی داشتی. من از سال 1368 تا سال 1374 فوتبال خوبی بازی می‌کردم و باتوجه به اینکه در پست هافبک راست بازی می‌کردم با جواد زرینچه زوج خوبی را تشکیل داده بودم. در سال 1372 و زمانی که در لیگ سه بودیم، همراه با محمدرضا مهران‌پور و محمود فکری بیش‌ترین بازی را برای استقلال انجام دادیم.

 

images

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها