کد خبر : 27063

استراماچونی بچه نیست که از من خط بگیرد!

استراماچونی بچه نیست که از من خط بگیرد!

معاون سابق باشگاه استقلال به شایعات مطرح شده در خصوص ارتباطش با سرمربی استقلال واکنش نشان داد.

علی خطیر در گفتگوی خود با خبرورزشی در پاسخ به این سوال که، گروهی بر این باور هستند که استراماچونی هر کاری می‌کند قبلش با علی خطیر هماهنگ می‌کند، گفت: (خنده تمسخرآمیز) اولاً استراماچونی بچه نیست. در ثانی به جان عزیزترین افراد زندگی‌ام در دنیا از روزی که از باشگاه استقلال کنار رفتم با استراماچونی تماسی نداشتم.

خطیر در مورد ارتباط با خبرنگار ایتالیایی هم گفت: شنیدم گفته‌اند من با گاتزتا دلو اسپورت در ارتباط هستم و به آن‌ها خبر می‌دهم. واقعاً خنده‌دار است که من از ایران به ایتالیا خبر بدهم. اولاً من نامرد نیستم. هر کسی دوست داشته باشد استقلال نتیجه نگیرد، من یکی نیستم. من پنج‌شنبه در استادیوم تیمم را تشویق می‌کردم که برنده شود آن وقت بروم به ایتالیایی‌ها درباره استقلال خبر بدهم! واقعاً با چه تفکری می‌توان چنین چیزهایی را سرهم کرد و به خورد مخاطب داد؟ گرچه مخاطب خودش آگاه است.

مردم در استادیوم به من می‌گفتند برگرد و نباید می‌رفتی. این نامردی بود که رفتم. من هم نمی‌توانستیم دلایلم را در یکی، دو دقیقه برای آن‌ها بازگو کنم. فقط دلم برای‌شان می‌سوخت، چون از جنس‌شان هستم درک‌شان می‌کردم. آنجا بود که به صداقت حرف‌های فتح‌الله‌زاده پی بردم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها