کد خبر : 27040

روایت متفاوت سرمربی استقلال از حاشیه پیش آمده اخیر

روایت متفاوت سرمربی استقلال از حاشیه پیش آمده اخیر

آندره آ استراماچونی ادعای باشگاه استقلال در خصوص بی‌اطلاعی از برنامه این مرد ایتالیایی برای بازگشت به کشورش را رد کرد.

روز شنبه باشگاه استقلال با حاشیه ای جدید دست و پنجه نرم کرد. با منقضی شدن ویزای آندره آ استراماچونی، اجازه ترک ایران به این مربی ایتالیایی داده نشد.

در پی این موضوع، باشگاه استقلال در بیانیه ای اعلام کرد: باتوجه به حواشی ساخته شده علیه تیم استقلال، متاسفانه بازهم ردپای یک جریان مخرب علیه باشگاه استقلال مشهود است. آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال پس از بازی مقابل فولاد خوزستان نه تنها به فرودگاه نرفته، بلکه درخواستی هم جهت مرخصی به باشگاه ارائه نداده است. طبق نظر سرمربی محترم تیم استقلال تمرینات این تیم به مدت دو روز تعطیل است و از عصر روز یکشنبه مجددا آغاز خواهد شد. باشگاه استقلال خبر منتشر شده توسط روزنامه گاتزتا دلو اسپورت را قویا تکذیب می‌کند.

اکنون سرمربی آبی ها به این موضوع واکنش نشان داده است. استراماچونی در مصاحبه با آنسا (خبرگزاری دولتی ایتالیا) گفت: باشگاه از برنامه من برای ترک ایران و سپری کردن تعطیلات کوتاه‌ در ایتالیا خبر داشت.

استراماچونی در باره بیانیه باشگاه استقلال گفت: پس از بازی‌مان با تیم فولاد خوزستان، به همراه دستیارم سباستین لئو، برای سپری کردن تعطیلاتی چند روزه، جهت سفر به ایتالیا راهی فرودگاه شدیم تا پس از 2 ماه کار شدید و بی‌وقفه خانواده‌های‌مان را ببینیم. باشگاه به خوبی از این موضوع آگاه بود و حتی اقدامات لازم برای انتقال ما به فرودگاه را هم انجام داد. متأسفانه به خاطر برخی موضوعات اداری، امکان خروج ما از کشور مهیا نشد. هر چند که باشگاه استقلال صبح دیروز این مشکل را برطرف کرد.

منبع: روزنامه گل

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها