کد خبر : 27022

سرمربی استقلال ادعای باشگاه را در مورد سفرش تکذیب کرد

سرمربی استقلال ادعای باشگاه را در مورد سفرش تکذیب کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادعای این باشگاه مبنی بر عدم درخواستش برای سفر به ایتالیا را تکذیب کرد و گفت: باشگاه می‌دانست که می‌خواهم به مرخصی بروم و حتی ترتیب انتقالم به فرودگاه را داد!

به گزارش مهر، روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که آندره استراماچونی پنجشنبه شب و بعد از بازی استقلال با فولاد قصد داشت به همراه «لتو» دستیار خود برای دو روز مرخصی به ایتالیا برود اما به خاطر مشکلات ویزا در فرودگاه تهران، ممنوع الخروج شد و نتوانست به کشورش برود.

باشگاه استقلال روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد و استراماچونی اصلاً درخواست مرخصی هم نداده بود!

استراماچونی امروز در مصاحبه‌ای ضمن تکذیب ادعای باشگاه استقلال، در این خصوص شفاف سازی کرد. وی در گفتگو با خبرگزاری «آنسا» ایتالیا گفت: باشگاه استقلال از سفر کوتاه مدتم به ایتالیا اطلاع داشت.

وی ادامه داد: در پایان بازی استقلال با فولاد برنامه کوتاه مدتی داشتم و به همراه سباستین لتو همکارم به فرودگاه رفتم تا بعد از دو ماه کار در ایران، چند روز در ایتالیا باشم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: باشگاه از این برنامه من اطلاع داشت و حتی ترتیب انتقالم به فرودگاه داده شد. متأسفانه به دلایل بروکراتیک و مشکلات اداری امکان خروج از کشور برایم فراهم نشد. البته باشگاه استقلال از روز گذشته اقداماتش را برای حل این مشکل آغاز کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها