کد خبر : 27018

علت برگزاری دربی در روز غیر تعطیل اعلام شد

علت برگزاری دربی در روز غیر تعطیل اعلام شد

برنامه هفته سوم و چهارم لیگ برتر اعلام شد اما تاریخ برگزاری دربی به‌روزی غیر از پنج‌شنبه و جمعه برگزار شود.

به گزارش ورزش سه، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال صبح امروز برنامه هفته سوم و چهارم لیگ را اعلام کرد که با توجه به اینکه شهرآورد تهران در هفته چهارم این رقابت‌ها برگزار می شود، این برنامه اعلام‌شده از اهمیت بیشتری برای علاقه‌مندان به فوتبال برخوردار است.

 این در حالی است که معمولاً طبق روال اکثر بازی‌های این دو تیم پرطرفدار پایتخت در روزهای پنج‌شنبه یا جمعه برگزار می شود اما این بار سازمان لیگ در اقدامی تمام بازی‌های هفته چهارم را در تاریخ جمعه 29 شهریور برگزار می‌کند اما تاریخ این دیدار شهرآورد را به یکشنبه 31 شهریورماه آخرین روز تابستان موکول کرده است.

اما دلیل سازمان لیگ برای برگزاری دربی 90 در روز اعلام‌شده، این است که مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از تاریخ 22 شهریورماه تا سی‌ام این ماه به میزبانی تهران در سالن 12 هزارنفری ورزشگاه آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

از آنجا که تیم ملی والیبال شانس اول قهرمانی این رقابت‌هاست، طبیعتاً تا روز آخر این مسابقات درگیر بازی‌ها خواهد بود و ازاین‌رو بازی‌های این تیم در ورزشگاه آزادی با دربی تداخل پیدا می‌کرد. با توجه به همین مسئله سازمان لیگ مجبور شد دربی را فردای پایان این مسابقات در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

چنانچه سازمان لیگ دربی را در تاریخ جمعه 5 مهرماه برگزار می‌کرد در آن صورت مجبور بود یک هفته از بازی‌های لیگ را جابه‌جا کند که به خاطر شرایط زمانی این امر میسر نبود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها