کد خبر : 27011

قلعه نویی به نشانه اعتراض به جلسه دیروز نیامد

قلعه نویی به نشانه اعتراض به جلسه دیروز نیامد

امیرقلعه نویی که هیچ بازیکنی از تیمش را در اردوی تیم ملی بزرگسالان نمی بیند، به نشانه اعتراض، در نشست شب گذشته مربیان لیگ برتری با ویلموتس شرکت نکرد.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته نشست مربیان لیگ برتری با مارک ویلموتس در مرکز ملی فوتبال برگزار شد؛ نشستی که البته غایبان بزرگی نظیر گابریل کالدرون و امیرقلعه نویی داشت.

در جدیدترین فهرست اعلام شده از سوی تیم ملی، طلایی پوشان علیرغم صدرنشینی در دو هفته ابتدایی لیگ، هیچ نماینده ای در تیم ملی نمی بینند و این در شرایطی است که پیش تر پیام نیازمند، سعید آقایی و عزت پورقاز در شمار ملی پوشان قرار داشتند و در آخرین اردوی تیم ملی نیز محمد محبی و محمد کریمی در لیست قرار گرفته بودند.

البته محمد محبی، علی کی خسروی و امیدنورافکن سه بازیکن تیم فوتبال سپاهان به شمار می روند که امروز صبح، اولین تمرین خود را در سومین اردوی تدارکاتی امیدها، زیر نظر فرهاد مجیدی پشت سر گذاشتند.

شنیده می شود، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل اینکه هیچ بازیکنی از تیمش به اردوی تیم بزرگسالان فرخوانده نشده، از شرکت در نشستی که با حضور سرمربی تیم ملی برگزار شد، خودداری کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها