کد خبر : 27009

دختر بازیکن سابق استقلال پرسپولیسی است

دختر بازیکن سابق استقلال پرسپولیسی است

صبح امروز دختران هاشم بیک‌زاده همراه پدرشان مهمان برنامه سلام به‌خیر بودند و معلوم شد، یکی از دو دختر هاشم بیک‌زاده پرسپولیسی است.

به گزارش خبرآنلاین؛تیارا، دختر کوچک هاشم بیک‌زاده، همراه با خواهر و پدرش مهمان برنامه سلام صبح‌به‌خیر بود و در ابتدای صحبت‌های خود گفت که پرسپولیسی است، اما تیام، دختر بزرگ بیک‌زاده اعلام کرد که استقلالی است.

مدافع سابق تیم ملی در پاسخ به اینکه چرا دخترش گفته پرسپولیسی است گفت: «در خانه که آبی است و استقلالی. فکر کنم اینجا یکی از همکاران شما گفت کاش یکی از دخترهای من پرسپولیسی باشد و به همین خاطر تیام اینطور می گوید! البته او حین بازی من در استقلال خیلی کوچک بود.»

تیارا درباره خداحافظی پدرش از فوتبال گفت: «از دوری بابا اذیت می شدم و دلم می خواست او بیشتر پیشمان باشد. بازی های بابا را می دیدم و او خیلی خوب بازی می کرد اما دوست داشتم زودتر از فوتبال خداحافظی کند.»

دختر کوچک هاشم بیک‌زاده، هم درباره اینکه آیا پدرش برایش در مدرسه پارتی بازی می کنند یا خیر گفت: نه

بیک‌زاده در قسمتی از صحبت‌هایش درباره شکستگی دستش پیش از ملت جام ملت‌ها صحبت کرد و در همان لحظه تیارا گفت: مگر دست با کشیدن میشکند؟ که هاشم برایش توضیحاتی داد. در ادامه تیارا، مجری برنامه را نشان داد و گفت: این دستت را شکست؟ که بیک زاده گفت نه اشکان دژاگه!

تیام دختر استقلالی بیک زاده در پایان گفت: «بازی های استقلال را می بیند ولی نظری ندارد.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها