کد خبر : 27003

بازتاب واکنش استقلال به خبر جنجالی استراماچونی

بازتاب واکنش استقلال به خبر جنجالی استراماچونی

تکذیبیه باشگاه استقلال در مورد خبر روزنامه گازتادلواسپورت در مورد آندریا استراماچونی، در یک سایت معتبر ایتالیایی بازتاب داشت.

به گزارش فارس، روز گذشته خبری جنجالی توسط روزنامه گازتادلواسپورت، یکی از سه نشریه معتبر ورزشی ایتالیایی ها انتشاریافت مبنی بر این که «آندریا استراماچونی» بعد از بازی با فولاد قصد خروج از کشورمان را داشته است.

آنگونه که با شرح حال بسیار،‌ نشریه چاپ شهر رم، برای خوانندگانش درج کرد، مربی استقلال به همراه دستیارش بعد از بازی با فولاد، در فرودگاه تلاش کرد از طریق پرواز تهران – دوحه – رم به ایتالیا برای دیدن همسر و دو فرزندش برود.

اما آنگونه که گزارشگر رسانه مذکور ادعا کرد، پلیس فرودگاه به وی اجازه خروج نداد چرا که مدت ویزای توریستی او به اتمام رسیده بود.

این نشریه حتی از لفظ عجیب «زندانی» برای مربی ایتالیایی که حدود 80 روز است در ایران و تیم پرطرفدار و دارای افتخار کشورمان کارمی‌کند،‌نام برد.

اما ساعاتی بعد، یک رسانه دیگر ایتالیا واکنش باشگاه استقلال را درج کرد تا خوانندگان و طرفداران فوتبالی در کشور اروپایی، در جریان شکل دیگر ماجرا هم باشند.

سایت توتومرکاتو آنچه را که  باشگاه استقلال به عنوان تکذیبیه خبر گازتا در سایت خود درج کرد، را اینچنین در اختیار خوانندگانش قرارداد:آندریا استراماچونی، سرمربی استقلال، نه فقط بعد از بازی با فولاد به فرودگاه نرفت، حتی از باشگاه هم درخواست مجوز سفر نکرده بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها