کد خبر : 26997

تکلیف بازیکن خواهان جدایی پرسپولیس روشن شد

تکلیف بازیکن خواهان جدایی پرسپولیس روشن شد

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه و مشکلات اخیر صحبت کرد و تأکید کرد علیپور اجازه جدایی از جمع سرخ‌پوشان را ندارد.

محمدحسن انصاری‌فرد در مورد گلایه‌های علی علیپور و تمایلش برای جدایی از پرسپولیس گفت: آقای علیپور پیشنهاد جدیدی از اروپا داشتند، اما طی این روز‌ها و خصوصاً امروز با خودش و مدیر برنامه‌هایش جلسه داشتیم و مشکلی که بود حل شده است.

علیپور در پرسپولیس می‌ماند و با تمام توان در خدمت تیم است و انشاءالله در فرصت مناسب در آینده اگر پیشنهادی بود ترانسفر می‌شود. او تمام تمرکزش روی تیم خواهد بود و باز هم می‌درخشد و با کمک هواداران بهترین عملکرد را خواهد داشت. با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات اروپا فردا تمام می‌شود ما زمانی برای جذب مهاجم نداریم و علیپور هم روی تیمش تمرکز دارد و پرونده انتقال او بسته شده است.

وی در رابطه با ماجرای اختلافش با علی پروین و قطع همکاری با او در دوره قبلی مدیریتش عنوان کرد: هیچ اختلافی میان من و آقای پروین وجود ندارد. ایشان از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه محسوب می‌شود و احترامش برای همه ما واجب است. از ایشان و همه پیشکسوتان و هوادارانی که از پرسپولیس حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. در آن دوران هم قطع همکاری با نظر آقای پروین صورت گرفت و خود ایشان تمایل داشتند جدا شوند و آقای آری‌هان به جایش آمد.

انصاری‌فرد در مورد مطالبات کالدرون و بازیکنان هم عنوان کرد: طی امروز و فردا جلسه‌ای با اسپانسر خواهیم داشت و قراردادی امضا می‌کنیم تا پولی به دستمان برسد و بتوانیم پرداختی داشته باشیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها