کد خبر : 26992

2 انتقاد فنی از سرمربی استقلال در بازی با فولاد

2 انتقاد فنی از سرمربی استقلال در بازی با فولاد

استقلال مقابل فولاد متوقف شد تا همچنان به دنبال اولین برد خود در فصل جدید لیگ برتر باشد.

به گزارش خبرورزشی، طرفداران استقلال همچنان به آندره‌آ استراماچونی وفادارند و تأکید می‌کنند نباید پس از ۲ بازی از سرمربی انتقاد کرد.

این مسئله‌ای است که آبی‌ها می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آن سود ببرند، اما در عین حال نقد‌های فنی به سرمربی توسط عوامل باشگاه و حتی بعضی از خود بازیکنان وارد می‌شود که زمزمه‌های آن به گوش ما هم رسیده است.

این‌طور که خبردار شدیم پنج‌شنبه شب پس از پایان مسابقه، انتقاداتی در مورد تعویض‌های استراماچونی در غیاب او صورت گرفته است.

چرا فرشید را عوض کردی؟

اولین انتقادی که از سرمربی تیم مطرح شد به بحث تعویض فرشید اسماعیلی برمی‌گشت. بازیکنی که گل آبی‌ها را زد، ولی دقایقی بعد تعویض شد. استقلالی‌ها تأکید داشتند وقتی فرشید به عنوان یک عنصر تهاجمی گلزنی کرده و شهاب گردان روی آن مقصر بود، طبیعی است که روحیه فرشید بسیار بالا رفته و دروازه‌بان حریف تا آخر مسابقه از این بازیکن واهمه خواهد داشت و به قول معروف جگرش ضرب خورده بود، ولی تعویض او نه تنها موجب شد پرروحیه‌ترین بازیکن استقلال از زمین خارج شود، بلکه بزرگ‌ترین لطف ممکن به سنگربان حریف صورت گرفت تا دیگر اسماعیلی را مقابل خود نبیند.

دیاباته چه‌کاره بود؟

در نقطه مقابل فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته قرار داشت. مهاجم آفریقایی استقلال که در دیدار‌های تدارکاتی فوق‌العاده بود و مقابل ماشین‌سازی هم انصافاً بد نبود، ولی پنج‌شنبه شب فوق‌العاده ضعیف عمل کرد و حتی ناراحتی هواداران را هم در پی داشت. استقلالی‌ها در پایان بازی البته این مسئله را به روی استراماچونی نیاوردند، ولی در گفتگو‌های خودمانی تأکید داشتند دیاباته از اواسط نیمه دوم عملاً دیگر هیچ کارایی برای استقلال نداشت و هرچه به پایان مسابقه نزدیک‌تر می‌شدیم، تعداد توپ‌هایی که از دست می‌داد، بیشتر می‌شد. دیاباته دو موقعیت بسیار خوب را هدر داد که به زعم استقلالی‌ها اگر یک مهاجم دیگر بود، احتمال اینکه آن‌ها را به گل بدل می‌کرد، خیلی زیاد بود، ولی شیخ آن‌ها را هدر داد. به زعم آبی‌ها به جای اسماعیلی، باید دیاباته تعویض می‌شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها