کد خبر : 26977

آتش بس در استقلال چگونه برقرار شد؟

آتش بس در استقلال چگونه برقرار شد؟

جلسه مثبت بین مدیرعامل و سرمربی استقلال باعث شد وضعیت عادی در این باشگاه حاکم شود.

به گزارش ورزش سه، بعد از انتشار خبر عدم اجازه خروج استراماچونی از ایران که شایعاتی در مورد دلخوری او ایجاد کرده بود، امیرحسین فتحی بلافاصله دست به کار شد و برای اینکه مثل دفعه های قبل تیمش را وارد بحران بزرگی نکند ترجیح داد خیلی زود با سرمربی ایتالیایی تیمش جلسه ای برگزار کند.

در این جلسه امیرحسین فتحی توانست استراماچونی را مجاب کند که کارها طبق خواسته او در باشگاه در جریان است و به او اطمینان داد که تلاش می کند کاری کند تا استقلال به جاده موفقیت برگردد.

استراماچونی در این جلسه پالس های مثبتی دریافت کرده است و به همین دلیل بعد از صحبت با فتحی راهی جلسه هم اندیشی با ویلموتس سرمربی تیم ملی شد تا اولین نشانه ها از متقاعد شدن او برای ادامه حضور در فوتبال ایران روشن شود.

اولین عکسی که از استراماچونی در نشست ویلموتس با سرمربی های لیگ برتری منتشر شد هم حکایت از همین داستان دارد، موضوعی که نشان می دهد سرمربی ایتالیایی استقلال می ماند و برای موفقیت تیمش خواهد جنگید.  

با این شرایط انتظار می رود استراماچونی فردا در تمرین استقلال حاضر شود و عملکرد شاگردانش را با دقت زیر نظر بگیرد تا تیمش را آماده شروع لیگ کند.

استقلال از دو بازی اول خود در لیگ برتر یک امتیاز کسب کرده است و به نظر می رسد با اضافه شدن یک مهاجم خارجی و یک مدافع وسط این تیم شرایط بهتری را در هفته های آینده تجربه کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها