کد خبر : 26948

طوفان تغییرات در پرسپولیس

طوفان تغییرات در پرسپولیس

گفته می شود کار عرب، محمدنبی و کاشانی در هیئت‌مدیره پرسپولیس تمام شده، اما رغبتی و هاشمی می‌مانند و انصاری‌فرد به همراه دو عضو دیگر که یکی از آنها، چهره سیاسی است، به این جمع اضافه می‌شوند.

به گزارش پارس فوتبال ، اتفاق مهم هفته قبل، قبول استعفا یا شاید هم برکناری ایرج عرب از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بود. پروژه‌ای که درست یک روز بعد از قهرمانی در جام‌حذفی با اعتراض بازیکنان نسبت به شرایطی که داشتند، شروع شد و به اعتراض دسته‌جمعی کادر فنی و هواداران انجامید. اوضاع برای ادامه همکاری عرب با باشگاه تا حدی بد شد که طی ۶۰ روز گذشته، همه پرسپولیسی‌ها مطمئن بودند به‌زودی، این مدیرعامل جنجالی از کارش برکنار می‌شود. در همین مدت، او سه مرتبه استعفا کرد که بار سوم، استعفایش مورد پذیرش قرار گرفت.

نکته عجیب اینجاست که معمولاً مدیران عامل گذشته پرسپولیس وقتی از این سمت برکنار می‌شدند، از هیئت‌مدیره هم می‌رفتند و عضویت در هیئت‌مدیره را برنمی‌تابیدند، اما عرب اعلام کرد در هیئت‌مدیره به کارش ادامه می‌دهد و حاضر است حالا که از رأس کار‌های مدیریتی کنار رفته، در جمع تیم مدیریتی باقی بماند. البته این پایان ماجرا نیست. وزارت ورزش با اعلام محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، به‌زودی باید هیئت‌مدیره جدید را برای باشگاه پرسپولیس تعیین کند.

این موضوع، چند دلیل مهم دارد. اول اینکه مهرداد هاشمی مدت‌ها در جلسات شرکت نکرد و ۵ جلسه بدون امضای او روی برگه صورتجلسه به اتمام رسید. از سوی دیگر، جعفر کاشانی هم در جلسات حضور نداشت. او البته در مصاحبه‌ای گفته بود:

«مگر جلسه‌ای هم بوده که من وارد آن شوم؟!»

این در حالی است که عرب در تمام مصاحبه‌هایش می‌گفت:

«جلسات هیئت‌مدیره به صورت هفتگی ادامه دارد و اعضا می‌توانند نظرات و ایده‌های‌شان را مطرح کنند.»

همچنین وضعیت برای مهدی محمدنبی چندان مساعد نیست. در روزی که قرار بود محمدحسن انصاری‌فرد به‌عنوان مدیرعامل معارفه شود، با محمدنبی تماس می‌گیرند و از او دعوت می‌کنند تا در دفتر باشگاه حاضر شود، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و سپس خبر می‌رسد محمدنبی به یک سفر خارجی رفته است. همین اتفاقات باعث شده شایعه تغییرات در کادر مدیریتی به گوش برسد.

در همین زمینه شنیدیم احتمالاً فردا (یک‌شنبه)، اتفاقات خاصی رقم می‌خورد. این شایعه به گوش می‌رسد که کار عرب، محمدنبی و کاشانی در هیئت‌مدیره تمام شده، اما رغبتی و هاشمی می‌مانند و انصاری‌فرد به همراه دو عضو دیگر که یکی از آنها، چهره سیاسی است، به این جمع اضافه می‌شوند. باید دید این اخبار تا چه حد صحت دارد. احتمال دارد یک پیشکسوت هم به هیئت‌مدیره پرسپولیس اضافه شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها