کد خبر : 26929

چطور می‌گویید رتبه‌بندی معلمان مهر اجرا می‌شود؟

چطور می‌گویید رتبه‌بندی معلمان مهر اجرا می‌شود؟

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت:‌چطور اعلام می‌کنید رتبه بندی معلمان را تا مهر اجرا می‌کنید، اصلاً می‌دانید نظام رتبه‌بندی یعنی چه و یک بار آن را خوانده‌اید؟ اینجا دیگر بازار سیاست‌بازی نیست.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا حاجی بابابی در خصوص طرح رتبه بندی معلمان گفت: تحول بنیادین یعنی فضایی در‌ آموزش و پرورش ایجاد کنید که بتواند معلم را راضی کنید، مدارس نقش خود را ایفا و جامعه آموزش و پرورش را قبول کند، این چه وضعیتی است درباره اداره آموزش و پرورش مشاهده می‌کنیم، حرف‌هایی بزنید که از حداقل مستندات قانونی برخوردار باشد، آموزش و پرورش را چون با دانش‌آموزان سروکار دارد مانند مهدکودک می‌بینند.

سخنگوی دولت چطور اعلام می‌کند دو ماه دیگر نظام رتبه بندی را اجرا می‌کنید، اصلاً می‌دانید نظام رتبه‌بندی یعنی چه و یک بار آن را خوانده‌اید؟ اینجا دیگر بازار سیاست‌بازی نیست آموزش و پرورش با 40 میلیون مخاطب جامعه در ارتباط است و هر حرفی می‌تواند بر روی آنها اثر بگذارد.

حاجی باباییدر ادامه مطرح کرد: ماده 63 برنامه ششم توسعه می‌گوید رتبه بندی باید در مجلس مصوب شود، افرادی می‌گویند شهریور ماه آن را اجرا می‌کنیم هم اکنون شهریورماه است پس رتبه بندی کجاست؟ هرجا حرف اشتباه گفتند باید هشدار بدهیم بگذارید تصور کنند ما سیاسی هستیم و سیاسی حرف می‌زنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها