کد خبر : 26912

پهپاد معروف تراکتور باز هم آسیب دید (عکس)

پهپاد معروف تراکتور باز هم آسیب دید (عکس)

یک پهپاد دیگر شکست تا تراکتور در روز حمایت بیش از ۸۰ هزار نفری طرفدارانش بازی را ببرد.

به گزارش ورزش سه، سال گذشته تصاویر هوایی که یک پهپاد (کوادروتور) از حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفری طرفداران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام گرفته بود، آوازه حمایت استثنایی پرشورها را به سراسر جهان رساند.

طوری که بسیاری از رسانه‌ها و صفحات اجتماعی بین‌المللی پرطرفدار فوتبال با تعجب به بازتاب یک رویداد فوتبالی از ایران پرداختند.

‌البته آن پهپاد پارسال در روز برد تراکتور از استقلال به دلیل شرایط نامساعد جوی و باد و باران شدید دقایقی از مسیر خود منحرف شد و شکست.

محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتورسازی هم که از طریق یک برنامه تلویزیونی ماجرای شکستن پهپاد را متوجه شده بود، هزینه تامین یک پهپاد جدید را برای عکاس تبریزی (مهرداد نیکمرد) متقبل شد.

روز گذشته و در حالی که بیش از ۸۰ هزار تماشاگر تراکتوری شاهد یک برد شیرین دیگر این بار در برابر پرسپولیس تهران بودند، باز هم شرایط نامساعد جوی و باد شدید بین دو نیمه باعث شد تا پهپاد جدید هم دوباره آسیب ببیند.

در روزی که پهپاد معروف برای هلی‌شات (تصویربرداری هوایی پهپادی) به نیمه دوم نرسید، تراکتور با نتیجه مشابه پارسال بازی را برد تا به نوعی شکستنش دوباره برای پرشورها خوش یمن باشد.

01430770

01430775

عکس‌ها: مهرداد نیکمرد

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها