کد خبر : 26866

کد محرمانه استراماچونی به استقلالی‌ها‌

کد محرمانه استراماچونی به استقلالی‌ها‌

عدم حضور آندره‌آ استراماچونی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با فولاد سر و صدای زیادی راه انداخت و کار حسابی بالا گرفت تا این تیم در آستانه تقابل با شاگردان جواد نکونام دچار حاشیه جدیدی شود.

به گزارش خبر ورزشی ، سرمربی استقلال پیغام محرمانه‌ای خطاب به استقلالی‌ها داد و مدعی شد: شما نمی‌توانید من را به زور وادار به حضور در کنفرانس کنید. تا وقتی که مترجم مورد نظرم کنارم قرار نگیرد.

در این میان اگر چه پیرامون سوژه فوق کلی مطلب نوشته‌ایم و استراماچونی هم بالاخره حرف خود را به کرسی نشاند و مترجم مورد نظرش را روی نیمکت آورد، ولی ظهر دیروز اتفاقات دیگری هم پیرامون آن رخ داد که از انظار دور ماند. داستان از جایی شروع شد که استقلالی‌ها دنبال مجاب کردن سرمربی تیم برای حضور در کنفرانس چهارشنبه بودند. 

پیغام مشکوک

حوالی ظهر دیروز مقامات باشگاه استقلال از استراماچونی خواستند زمان خود را طوری تنظیم کند تا با توجه به بعد مسافت و ترافیک تهران، رأس ساعت تعیین شده به محل برگزاری کنفرانس پیش از بازی برسد، اما سرمربی استقلال در پاسخ به این درخواست پیغام محرمانه‌ای خطاب به استقلالی‌ها داد و مدعی شد: «شما نمی‌توانید من را به زور وادار به حضور در کنفرانس کنید.

تا وقتی که مترجم مورد نظرم کنارم قرار نگیرد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت نمی‌کنم. اگر مترجم خودم را نیاورید تا زمانی که من را از استقلال بیرون نکنید در جلسات رسانه‌ای قبل از مسابقات شرکت نخواهم کرد و (چهارشنبه) هم در کنفرانس قبل از بازی با فولاد حاضر نخواهم شد. این تهدید نیست بلکه اتفاقی است که قطعاً رخ می‌دهد.»

تهدید عملی

استراماچونی دقیقاً به همان چیزی که مدعی شده بود، عمل کرد و دیروز در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد تا داستان دنباله‌دار شود. حالا البته به نظر می‌رسد قضیه حداقل به صورت موقت حل شده است، ولی گذشت زمان ثابت می‌کند اختلافات تمام شده یا این که داستان از جای دیگری دوباره آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها