کد خبر : 26850

استقلال زیبا بازی می کند ولی پیروز نمی شود!

استقلال زیبا بازی می کند ولی پیروز نمی شود!

استقلال در دیدار برابر فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک در ورزشگاه آزادی متوقف شد.

به گزارش پارس فوتبال ، استقلال با هدایت استراماچونی زیبا و هماهنگ بازی می کند اما بدشانس است و همین باعث شده تا ۵ امتیاز از دست دهد.

آبی پوشان پایتخت تا دقیقه ۹۶ در این دیدار پیش بودند اما فولاد در آخرین ثانیه ها گل تساوی را به ثمر رساند تا استقلال از کسب نخستین پیروزی خود بازماند.

استقلال برای دومین هفته پیاپی از کسب پیروزی بازماند.

نکته مهم درباره بازی استقلال اینکه آبی پوشان پایتخت با سرمربی ایتالیایی خود هجومی و زیبا بازی می کنند اما بدشانس هستند. در دیدار قبلی آبی پوشان برابر ماشین سازی هم این تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت اما در دقایق پایانی از روی یک ضد حمله و با بدشانسی محض دروازه اش باز شد تا در آن دیدار تن به شکست دهد.

استقلال در دیدار برابر فولاد بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و سید حسین حسینی بی کارترین بازیکن میدان بود اما بازهم آبی پوشان از پیروزی بازماندند.

تیم استراماچونی به ویژه در نیمه دوم هجومی، زیبا و هماهنگ بازی کرد و اجازه هیچ گونه خودنمایی را به فولاد ندادند.

در دو بازی نخست استقلال کاملا روشن و مبرهن بود که این تیم با استراماچونی پیشرفت خوبی داشته است تا جایکه هم در میانه میدان کمربند خود را خوب بسته و هم مثل همیشه در خط دفاعی هماهنگ شده و حساب شده بازی می کند.

اگر آبی پوشان در ضد حملات بهتر ظاهر می شدند و قدر موقعیت های خود را می دانستند استقلال حداقل از این دو بازی خود باید ۴ امتیاز کسب می کرد اما الان تنها از دو بازی ۱ امتیاز دارد و با صدر جدول رده بندی ۵ امتیاز فاصله گرفته است.

استقلال اگر در دیدارهای پیش رو بدشانس نباشد می توان برای هر تیمی خطرناک و دردسرساز باشد اما تا الان بدشانس لیگ لقب گرفته است و در هر دو بازی خود در دقایق پایانی غافلگیر شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها