کد خبر : 26794

موتور جناح چپ استقلال امروز بالاخره روشن می شود؟

موتور جناح چپ استقلال امروز بالاخره روشن می شود؟

از جمله پست هایی که استقلال سال هاست هنوز نتوانسته گزینه مناسبی برای آن بیاید، مدافع چپ است که دغدغه جدی سرمربی ایتالیایی هم هست.

به گزارش ورزش سه، آندره آ استراماچونی با توجه به طولانی شدن روند خرید هروه میلیچ کروات در بازی اول بالاجبار از میلاد زکی پور در پست مدافع چپ بهره برد، انتخابی که چندان دلچسب نبود و نتوانست مثل سال گذشته انتظارات را برآورده کند.

این اتفاق اما برای طرفداران استقلال و اهالی فوتبال زیاد غریبه نبود چون سال هاست آبی ها در حسرت داشتن گزینه ای مناسب برای این پست کلیدی در تیم محبوب شان هستند. استراماچونی در هفته اول نتوانست از مدافع چپ مورد علاقه خود به خاطر مشکلات ثبت قرارداد همین طور آمادگی بهره ببرد اما حالا برای بازی امروز با فولاد هروه میلیچ به فهرست اضافه شده و این شانس را دارد تا برای نخستین بار با پیراهن استقلال در یک بازی رسمی رونمایی شود.

سرمربی ایتالیایی امروز در شرایطی ممکن است تغییراتی در ترکیب اولیه خود داشته باشد که یکی از این گزینه ها می تواند اضافه شدن مدافع چپ کروات باشد، بازیکنی که سابقه بازی در فوتبال ایتالیا را دارد و بسیاری از طرفداران دل به توانایی و تجربه او دوختند تا موتور حرکتی تیم شان از جناح چپ نیز روشن شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها