کد خبر : 26758

متن کامل حکم پر سر و صدای بلبلی

متن کامل حکم پر سر و صدای بلبلی

در حکمی که کمیته تعیین وضعیت آن را افشا کرده شش ماه محرومیت متوجه محمد بلبلی و سیصد میلیون جریمه متوجه باشگاه فولادخوزستان شده است که این احکام البته قابل تجدید نظر و شکستن هستند. امروز با علی خطیر معاون ورزشی سابق استقلال درباره موضوع قرارداد و دعاوی وارده بر آن گفت و گوی مفصلی انجام داده ایم که شب در آنتن پخش می شود و زوایای مختلفی از این پرونده را روشن می کند.

به گزارش ورزش سه ، کمیته تعیین وضعیت دیروز نتیجه شکایت باشگاه سپیدرود رشت و فولاد خوزستان از محمد بلبلی بازیکن تیم استقلال را اعلام کرد.

*بلبلی با باشگاه سپیدرود قرارداد دوسال و نیمه داشته و مبلغ ده میلیون تومان برای نیم فصل برای او در نظر گرفته شده بوده که با این قرارداد و همچنین حق مسکن و ایاب و ذهاب قرارداد او با سپیدرود حرفه ای تشخیص داده شده و همین مساله باعث ردشدن ادعای فولاد نسبت به قرارداد با بلبلی شده است.  (کمیته تعیین وضعیت تشخیص داده قرارداد بلبلی با سپیدرود معتبر بوده است و او حق انعقاد قرارداد با باشگاه دیگری را نداشته است.)

*بازیکن که در زمان حضور علی کریمی به سپیدرود پیوسته عقیده داشته با توجه به بندهای قرارداد و در صورت جدایی علی کریمی می توانسته اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد کند اما این بندها توسط کمیته تعیین وضعیت مورد قبول قرارنگرفته است.

*نکته مهم به سرانجام نرسیدن جلسه سازش بین سه طرف درگیر این قرارداد است. البته علی خطیر عقیده دارد باشگاه سپیدرود حاضر به صلح با استقلال بوده اما فولاد این توافق را با اصرار به شکایت به هم زده است. در حکم منتشره به موضوع جلسه سازش و به سرانجام نرسیدن آن اشاره شده است.

*باشگاه فولاد از شکایت خود نتیجه ای نگرفته و سیصد میلیون تومان هم جریمه شده است که در صورت عدم شکایت آن ها حداقل سیصد میلیون پس انداز می کردند.

* این حکم با توجه به مشابهت با توافق مهدی ترابی و تراکتور در انتهای دو فصل گذشته مورد انتقاد شدید استقلالی ها است. به گفته علی خطیر یک توافق جدید بین طرفین باعث شکستن این حکم بشود.

*حکم کمیته تعیین وضعیت باشگاه استقلال را از ابقای بازیکن تبرئه کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها