کد خبر : 26757

شلاق زدن حسن روشن در امجدیه!

شلاق زدن حسن روشن در امجدیه!

پس از مصاحبه های حسن روشن علیه مربیان تیم های پایه استقلال در سال های گذشته، شکایتی از او با موضوع توهین و افتراء به جریان افتاد که با گذشت مدت زمانی طولانی در نهایت شعبه 1057 دادگاه کیفری مجتمع قضایی کارکنان دولت، رای به محکومیت حسن روشن داده است. او به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان، افتراء و ... به تحمل 74 ضربه شلاق تعزیری و پرداخت جریمه ای بالغ بر یک میلیون ریال محکوم شده است.

به گزارش ورزش سه ، حسن روشن ملی پوش سابق و منتقد صریح اللهجه فوتبال ایران از سوی دادگاه به تحمل 74 ضربه شلاق محکوم شد.

بنابرگرفته حسن روشن، این حکم به وی ابلاغ شده است.

حسن روشن در این باره می گوید: مثل اینکه حکم به وکیلم ابلاغ شده ولی من به صورت کامل در جریان نیستم. چیزی که به من گفته اند، اینکه باید صد هزارتومان بدهم و شلاق هم رده بشوم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه آیا این حکم قابل تبدیل به جزای نقدی است یا خیر، گفت: نه آقا؛ ما که پولش را نداریم. می رویم تا شلاقشان را بزنند. البته بهتر این کار را در امجدیه انجام بدهند.

در این باره با علی سامره تماس گرفتیم که او گفت: « من با وجود حقی که دادگاه به من داده بود، از شکایت خودم نسبت به آقای روشن صرف نظر کرده ام و آقای روشن نیز موارد انتسابی به بنده را به صورت کتبی تکذیب کرد.»

با این وصف و با توجه به حکم دادگاه، پیگیری شکایت از سوی سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق استقلال و تجمیع این شکایت منجر به صدور این رای شده است.

این حکم قابل تجدیدنظر است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها