کد خبر : 26754

پای پلیس فتا به ماجرای بلبلی باز می شود؟

پای پلیس فتا به ماجرای بلبلی باز می شود؟

بیانیه امشب استقلال مربوط به شایعه جدایی یکی از بازیکنان (مسعود ریگی)، رای صادره کمیته تعیین وضعیت در مورد محمد بلبلی، بحث صفحه اجتماعی امیرحسین فتحی در اینستاگرام و همچنین تهدید افرادی در شبکه‌های اجتماعی اشاره دارد که از نظر باشگاه استقلال مشغول حاشیه‌سازی هستند.

به گزارش ورزش سه ، باشگاه استقلال در ساعات پایانی روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه موضع خود را در مورد مسائل و حواشی امروز مشخص کرد.

در این بیانیه عنوان شده از آنجایی که منبع شایعات مشخص شده و تکراری هستند نهادهای نظارتی و پلیس فتا به زودی در این زمینه وارد عمل خواهند شد.

به نظر می‌رسد آنچه مدعای باشگاه استقلال است ادامه جو منفی علیه این باشگاه آن هم در روزهایی است  که آبی ها بیشتر از گذشته نیاز به آرامش و صرف تمرکز خود روی مسائل فنی دارند اما در نهایت مسائل مختلفی که در مورد شکل اداره باشگاه و بازیکنان این تیم در فضای مجازی مطرح می شود، باعث  در هم ریختن تمرکز کلی در باشگاه استقلال شده است.

نکته مهم اینکه امیرحسین فتحی که امروز از وزیر ورزش نامه ابقای خود را دریافت کرده، این بیانیه اولین اظهارنظر رسمی و باشگاه متبوعش بعد از پایان دلواپسی های مدیریتی است. آنها قصد دارند با منشاء شایعات پیرامون باشگاه استقلال برخورد کنند و با حضور قدرتمند در لیگ مشکلات  اول فصل را پشت سر بگذارند.

بیانیه باشگاه استقلال به شرح زیر است:

*درباره موضوع محرومیت محمد بلبلی پیگیری‌های لازم جهت تجدیدنظر و دفاع از حقوق بازیکن و باشگاه استقلال انجام خواهد شد.

*تمرکز اصلی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در این روزها و ساعت‌ها حل و فصل مشکلات مالى باشگاه و رسیدگی به موضوع صدور مجوز حرفه‌ای جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا است.

*این آخرین هشدار به حاشیه‌سازانی است که رد پا و نشانی‌شان بیش از گذشته برای هواداران واقعی استقلال مشخص شده درصورت تکرار این شیطنت‌ها از طریق پلیس فتا و نهادهای ویژه نظارتی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

*خبر جدایی مسعود ریگی از استقلال صحت ندارد.

*مدیرعامل باشگاه استقلال هیچگونه حساب و یا صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها