کد خبر : 26751

بدن آماده سروش برای حضور در میدان (تصاویر)

بدن آماده سروش برای حضور در میدان (تصاویر)

سروش رفیعی را قطعا می توان یکی از شاه ماهیان حاضر در بازار نقل و انتقالات دانست که پس از حواشی ایجاد شده در جدایی از پرسپولیس، خود را به مشهد و تیم شهرخودرو رساند. هافبک تکنیکی این روزهای مشهد در دیدار اول تیم جدیدش نمی توانست به دلیل محرومیت در میدان حضور پیدا کند و به همین دلیل از روی سکوها به تماشای پیروزی مهم تیمش نشست.

به گزارش ورزش سه ، هافبک جدید تیم شهرخودرو که محرومیت خود را در دیدار ابتدایی این تیم گذراند خود را آماده حضور در میدان می کند تا در صورت اجازه گل محمدی بتواند به میدان برود.

رفیعی که از ابتدای حضور در جمع یاران گل محمدی در تمرینات تیمش حضور یافت این روزها تلاش خود برای رسیدن به آمادگی لازم را چند برابر کرد تا بتواند برای شهرخودرو به میدان برود. البته برای رفیعی که فصل بدنسازی را به همراه سایر بازیکنان نبود کمی اوضاع برای حضور در ترکیب اصلی سخت تر است و به همین دلیل او نیز در هفته پیش رو تلاش کرد تا بتواند با رسیدن به آمادگی سرمربی تیم را قانع به حضور در ترکیب اصلی   کند.

با این حساب رفیعی که همان طور که در تصاویر پیدا است، اوضاع بدنی خود را به وضعیت  کاملا ایده آلی رسانده است به دنبال این است تا بتواند خود را در میان بازیکنان میانی شهرخودرو قرار دهد و در نهایت بتواند به همراه این تیم در بازی ها به میدان برود. اتفاقی که قطعا برای رفیعی دور از دسترس نیست و در همین بازی های ابتدایی خواهیم دید که گل محمدی نیز از هافبک طراح و فانتزی تیمش در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها