کد خبر : 26731

علت رفتار عجیب امروز سرمربی استقلال مبهم ماند!

علت رفتار عجیب امروز سرمربی استقلال مبهم ماند!

مدیر رسانه‌ای استقلال ضمن عذدرخواهی از اهالی رسانه در خصوص غیبت عجیب استراماچونی و دستیارانش در کنفرانس خبری گفت« او فردا روی نیمکت این تیم مقابل فولاد خواهد نشست

به گزارش خبرآنلاین، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال درباره دلایل غیبت استراماچونی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت« با وجود قوانین سازمان لیگ که سرمربی تیم استقلال باید در نشست خبری حاضر می‌شد اما این اتفاق نیفتاد و آقای استراماچونی تشخیص دادند در محل کنفرانس حاضر نشوند.

وی افزود: باید یک عذرخواهی از نمایندگان رسانه‌ها داشته باشم به دلیل غیبت سرمربی تیم استقلال و ترجیح می‌دهم در آستانه بازی مهم فردا توضیحی دیگری در این زمینه ندهم.

مدیر رسانه‌ای استقلال تاکید کرد: بابت اتفاقات بازی گذشته مقابل ماشین‌سازی از نمایندگان رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم و از اینکه سرمربی تیم استقلال در نشست امروز هم حاضر نشده عذرخواهیم خودم را از طرف باشگاه استقلال اعلام می‌کنم.

وی در ادامه گفت: نکته‌ای که در باره بازی گذشته باید توضیح دهم این است که متاسفانه یک رسانه خاص شایعاتی را درباره غیبت من در کنفرانس خبری مطرح کرده بود اما باید بگویم من در محل نشست خبری حضور داشتم و هنگامی که وارد سالن کنفرانس شدم متوجه شدم که جلوی حضور مترجم ما در محل نشست خبری را گرفته‌اند. حتی پیشکسوت رسانه‌های آذربایجان آقای چرندابی در سالن کنفرانس من را دید و با او صحبت کردیم ولی متاسفانه عده‌ای عنوان کردند من در سالن حضور نداشتم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها