کد خبر : 26621

اولین اظهارات بازیکن متهم به دوپینگ پرسپولیس؛ تکرار اتهام به خلیلی

اولین اظهارات بازیکن متهم به دوپینگ پرسپولیس؛ تکرار اتهام به خلیلی

مهاجم پرسپولیس به خبرورزشی گفت: خلیلی در حقم بد کرد. او به کالدرن گفت احمدرضا دوپینگی است و زیرآبم را پیشش زد در حالی که کالدرون و دستیارانش سبک بازی من را دوست داشتند.

به گزارش خبرورزشی، احمدرضا احمدوند فقط یک ماه است با پرسپولیس به توافق رسیده، ولی در همین مدت کوتاه حواشی‌ای برایش ایجاد شده که بسیار عجیب بوده است.

ابتدا گفته شد این بازیکن در لیست مازاد کالدرون قرار دارد و بار دیگر عنوان شد به دلیل دوپینگ نمی‌تواند قراردادش را با پرسپولیس به ثبت برساند. از همین‌رو با احمدرضا تماس گرفتیم.

او به خبرورزشی گفت: نمی‌دانم واقعاً چه باید بگویم. بالاخره ما هم خدایی داریم. محسن خلیلی رفتار بسیار بدی با من انجام داد. امیدوارم هرچه خیر است، برایم اتفاق بیفتد. واقعیت این است که من چند روز قبل با تجویز پزشک کدئین مصرف کردم که بعداز آزمایش دوپینگم مثبت شد. اصلاً نمی‌دانستم کدئین هم جزو مواد ممنوعه است. در واقع من اصلاً متادون مصرف نکردم که به من تهمت زدند. بعد از چند روز هم دوباره تست دادم که خدا را شکر منفی بود.

احمدوند ادامه داد: خلیلی در حقم بد کرد. او به کالدرن گفت احمدرضا دوپینگی است و زیرآبم را پیشش زد در حالی که کالدرون و دستیارانش سبک بازی من را دوست داشتند. فکر می‌کنم او می‌خواست بازیکن مد نظرش را به جایم وارد لیست پرسپولیس کند. واقعاً باید تأسف خورد به حال این فوتبالی که به همین راحتی با آبرو و آینده یک بازیکن جوان مثل من بازی می‌کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها