کد خبر : 26506

هدف طوفانی ستاره پرسپولیس اعلام شد

هدف طوفانی ستاره پرسپولیس اعلام شد

برترین دروازه‌بان فوتبال ایران برای فتح دستکش طلای آسیا خط و نشان کشید.

به گزارش ورزش 11 - ستارۀ بزرگ فوتبال ایران که در سال‌های اخیر یکی از بهترین‌های باشگاه پرسپولیس و همچنین تیم ملی کشورمان بوده است، پس از آنکه به عنوان برترین بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد، رسماً برای فتح دستکش طلای قارۀ آسیا خط و نشان کشید و اهداف جدیدش را فاش کرد.

بیرانوند در این باره اظهار داشت: برای اولین‌بار است که در تاریخ فوتبال کشورمان یک دروازه‌بان به عنوان مرد سال فوتبال انتخاب می‌شود،انتخاب من به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران، کارم را سخت‌تر از گذشته می‌کند و به طور حتم انتظارات از من خیلی بیشتر خواهد شد. امیدوارم بتوانم روز به روز پیشرفت کنم.

علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند

 

در پنج سالی که فوتبال حرفه‌ای را دنبال می‎کنم، چهارمین دستکش طلایی را دریافت کردم. تنها ناراحتی من این بود که در برهه‌ای از زمان در تیم نفت تهران با علیرضا منصوریان دچار جر و بحث شدم و همین امر باعث شد حدود ۱۰ تا ۱۵ بازی آن فصل را از دست بدهم و نتوانم جزو نامزد‌های برترین دروازه‌بان‌ها قرار بگیرم. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، می‌توانستم جایزه آن سال را هم دریافت کنم.از لحاظ شخصیتی همان اخلاق و شوخ طبعی را دارم و هیچ فرقی نکرده‌ام. دوست ندارم برای دریافت چهار دستکش طلا شخصیتم را از دست بدهم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها