کد خبر : 26457

جلوه های زشت از اولین بازی لیگ برتر نوزدهم

جلوه های زشت از اولین بازی لیگ برتر نوزدهم

لیگ برتر به خاطر مساله نصب و راه اندازی گیت‌های بلیت فروشی و شماره گذاری صندلی ها سه هفته دیرتر شروع شد اما در همان بازی افتتاحه بین پرسپولیس و پارس مشخص شد در اجرای این سیستم اشکالات بسیاری وجود دارد.

به گزارش ایران ورزشی، جدا از اینکه هواداران پرسپولیس را به طبقه دوم ورزشگاه راه ندادند،صندلی های طبقه اول هم شماره گذاری نشده بود .از سوی دیگر شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرده 20 هزار هوادار پرسپولیس که به قصد خرید بلیت کاغذی در ورزشگاه حاضر شده بودند نتوانستند وار ورزشگاه شوند.

عجیب اینجاست که سایت بلیت فروشی مسابقات دچار مشکل شده بوده و با وجود کسر هزینه بلیت ، کد رهگیری برای خریداران بلیت اعلام نمی شده  تا بسیاری از هواداران بعد از ناکامی در خرید اینرنتی ناچار به ورزشگاه  مراجعه کردند.

در این میان عجیب اینجاست که خیلی زود معایب این سیستم بلیت فروشی مشخص شد تا جایی که برخی خبرگزاری‌ها خبر دادند ده هزار هوادار پرسپولیس بدون خریدن بلیت راهی ورزشگاه شده اند.در این باره فیلم هایی هم در فضای مجازی منتشر شده که هواداران از زیر گیت ها به شکلی عجیب عبور می کنند که مشخص نیست چگونه چنینی اتفاقاتی رخ داده اما بدون شک زشت ترین تصویر افتتاحیه لیگ برتر به حساب می آید.

خبرگزاری ایسنا درباره معایب این بلیت فروشی نوشته:« مورد دیگر مربوط به کسر مبلغ‌های مغایر از متقاضیان نسبت به ارقام اعلامی بود؛ بدین صورت که به جای کاهش مبلغ ۱۵ هزار تومان برای خریداران بلیت پشت دروازه، رقم ۲۰ یا ۲۵ هزار تومانی کسر می‌شد. از دیگر نکات قابل اشاره امکان ورود افراد مختلف با یک کارت ملی بود، به گونه‌ای که پس از عبور یک هوادار از گیت نصب شده این امکان وجود داشت کارت ملی‌اش را به فرد دیگری بدهد و از همان گیت عبور کند. در مورد دیگر نیز می‌توان به عدم امکان خرید بلیت اینترنتی برای افراد کمتر از ۱۵ سال اشاره کرد، افرادی که هنوز کارت ملی دریافت نکرده‌اند.»

بازیکنان پرسپولیس و البته محسن خلیلی مدیر این تیم با اطلاع از شرایط پیش آمده نسبت به عدم حضور بسیاری از هواداران این تیم در ورزشگاه ابراز ناراحتی کردند  و پرسپولیس باز هم  در این مورد آزمایشی لطمه دید .

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها