کد خبر : 26336

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به ماجرای برانکو

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به ماجرای برانکو

حمید درخشان: فوتبال ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند؛ در زمان برانکو همه بازیکنان از جان برای او مایه گذاشتند

به گزارش پارس فوتبال ، حمید درخشان  در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی در هفته اول لیگ برتر که با برتری تیم کالدرون به پایان رسید، اظهار داشت:

به نظرم بازی بدی نبود، اما مطمئنا نمی‌شود از الان در مورد چیزی اظهارنظر کرد. به هر حال بازی اول بود و باید به تیم فرصت داد تا خودش را پیدا کند.

وی افزود:

در این بازی نکته مهم ۳ امتیاز بود که در نهایت پرسپولیس موفق شد آن را کسب کند. پرسپولیس قطعا رفته رفته بهتر می‌شود چرا که این تیم مهره‌های خوبی دارد و تنها نیاز آنها برای بهتر شدن «زمان» است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد کالدرون، تصریح کرد:

از حالا نمی‌توان در مورد چیزی صحبت و کسی را ارزیابی کرد. باید اجازه دهیم ۶، ۵ هفته بگذرد و دید چه می‌شود. همچنین در مورد قهرمانی هم خیلی زود است که صحبت کنیم به هر حال همه تیم‌ها خصوصا مدعیان خود را آماده بازی‌ها کرده‌اند و نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

درخشان در پایان در مورد اینکه برانکو ایوانکوویچ در آستانه اخراج از باشگاه الاهلی قرار گرفته، خاطرنشان کرد:

فوتبال ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند. به صراحت می‌توان گفت که در زمان برانکو همه بازیکنان از جان برای او مایه گذاشتند و تلاش کردند، اما در الاهلی شاید اینطور نباشد. شاید بازیکنان الاهلی اسامی مطرح‌تری نسبت به پرسپولیس داشته باشند و هزینه زیادی هم کرده باشند، اما یک مربی برای موفقیت به عوامل مختلفی نیاز دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها