کد خبر : 26265

برنامه استراماچونی برای برگرداندن ملی پوش استقلال

برنامه استراماچونی برای برگرداندن ملی پوش استقلال

ظاهراً استراماچونی با بررسی کارنامه چشمی و هماهنگی که با دانشگر در دفاع میانی دارد، درصدد است به جای صرف وقت و هزینه برای جذب بازیکن جدید در این پست، از همین بازیکن بهره بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، چشمی در پایان لیگ هجدهم با توجه به این موضوع که قراردادش با استقلال به پایان رسیده بود، اعلام کرد برای این خبر جدایی اش را زودتر از شروع شدن فصل نقل و انتقالات اعلام کرده که اگر باشگاه می‌خواهد یارگیری کند روی او حساب نکند و به فکر جذب یک بازیکن در پست او باشد. 

روز گذشته خبری جدید مطرح شد! اینکه استراماچونی در صحبتی که شخصاً با چشمی داشته به او پیشنهاد کرده به استقلال برگردد و در تیم بماند! این در حالی است که چشمی در فصل گذشته دو بار با مدیریت باشگاه جر و بحث داشت و حتی در مورد اول مدیر برنامه‌هایش برای ادای پاره‌ای توضیحات راهی باشگاه شد. با این وجود وقتی با مدیر برنامه‌های این بازیکن در این باره صحبت شد که مگر قرار نبوده چشمی راهی خارج از ایران شود؟ او گفت: «اینکه روزبه راهی خارج از کشور شود، نظر من بوده و منظور این بوده که از خارج هم پیشنهاد دارد». 

وقتی با یکی از مدیران استقلال در این باره حرف زدیم، این مطلب را رد نکرد. ظاهراً استراماچونی با بررسی کارنامه چشمی و هماهنگی که با دانشگر در دفاع میانی دارد، درصدد است به جای صرف وقت و هزینه برای جذب بازیکن جدید در این پست، از همین بازیکن بهره بگیرد. 

نکته جالب‌تر این است که باید دید اگر چشمی در استقلال ماندنی شود، تکلیف شماره پیراهنش که باشگاه آن را به سیاوش یزدانی داده، چه می‌شود؟ شاید یزدانی به جای ۴، شماره ۴۴ را بپوشد! اما به یاد داریم کادر مدیریتی باشگاه در همان برهه درباره او عنوان کرده بودند چشمی قطعاً از استقلال جدا شده و به تیم برنمی‌گردد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها