کد خبر : 26218

اشتباه کردم از استقلال به پرسپولیس رفتم

اشتباه کردم از استقلال به پرسپولیس رفتم

فرزاد حاتمی می‌گوید: «یک مبلغ پرت گفتم و آن زمان پرسپولیسی‌ها قبول کردند.»

به گزارش خبرآنلاین، مارکوپولوی لیگ برتر که در تیم های زیادی بازی کرده است در برنامه سلام صبح بخیر گفت: من نباید از استقلال به پرسپولیس می رفتم و از همه بابت این موضوع عذرخواهی می کنم و اگر یک نفر هم در استقلال هوادار من بود برای احترام گذاشتن به او نباید این کار را می کردم. آن موقع جوان بودم با کسی هم مشورت نکردم و سرمربی پرسپولیس هم علی دایی بود که از کودکی دوستش داشتم و رفتم.

فرزاد حاتمی یادآور شد: من در نیم فصل استقلال 13 تا گل زدم اما برخی اختلافات پیش آمد که در این تیم نماندم. با تیم ملی هم در کره مقدماتی جام جهانی بازی کردیم. به فولاد هم رفتم. بالاخره انتخاب های اشتباه زیاد داشتم. رفاقت با حنیف هم اشتباه بود! 

این بازیکن فوتبال تاکید کرد: اگر پرسپولیس هم بودم وبه استقلال می رفتم همین حرف را می زدم و به خاطر احساسات یک نفر هم نباید این کار را می کردم. چون از استقلال به تیم ملی رفتم، در کوتاه مدت این تیم بهترین تجربه ام بود اما در بلندمدت در تراکتورسازی در جام باشگاه های آسیا نتیجه خوبی گرفتیم و اگر آن سال از نقل و انتقالات محروممان نمی کردند مطمئنا قهرمان می شدیم. روزهای خوبی در تبریز داشتم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها