کد خبر : 26203

بزرگ ترین مدعی قهرمانی لیگ جدید را بشناسید

بزرگ ترین مدعی قهرمانی لیگ جدید را بشناسید

تیمی که امیر قلعه‌نوعی راهی رقابت‌های لیگ برتر فصل 98/99 خواهد کرد، قدرتمند‌تر از آنچیزی خواهد بود که لیگ برتر تا کنون به خود دیده است.

به گزارش ورزش 11  - سپاهان اصفهان تیم همیشه مدعی رقابت‌های لیگ برتر ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا، که به طور میانگین در هر فصل از تعداد ستارگان قابل ملاحظه‌ای در ترکیب خود برخوردار بوده است، در فصل 98/99 نیز به شکلی باورنکردنی خود را تقویت کرده و ترکیبی پرمهره و پرستاره را راهی میادین خواهد کرد تا طلایی‌ترین تیم تمام ادوار زردها را شاهد باشیم.

امیر قلعه‌نوعی
امیر قلعه‌نوعی

 

امیر قلعه‌نوعی با اضافه کردن رسمی امید نورافکن به ترکیب تیم خود، نشان داد که عطش سپاهان در جذب بازیکن تنها معطوف به پر کردن خلاء بازیکنان در پست‌های مورد نیاز نیست! بلکه سپاهان به دنبال افزایش قدرت و اوج‌گیری بی‌حد و اندازه نسبت به سایر رقباست تا عملاً این تیم پرمهره از همین حالا تکلیفش در دوئل‌های پیش‌رو روشن باشد؛ سپاهان به طور کاملاً مشخص دورخیز بسیار ترسناکی ر ا برای کسب دوگانه در فوتبال ایران کرده است!

بازیکنان سپاهان
بازیکنان سپاهان

 

ژنرال زردهای اصفهان، از تجربۀ کافی در راستای کسب قهرمانی برخوردار است و به طور کاملاً مشخص مدیریت این باشگاه نیز تمام توان خود و تمام ابزارهای لازمه را در اختیار وی قرار داده است تا سپاهان دوباره قدرت فوتبال ایران را در دست بگیرد و از همین حالا چندین پله از سایر رقبای خود همچون تراکتور، پرسپولیس و استقلال و پدیده جلوتر است!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها