کد خبر : 26167

همه چیز درباره مهاجم جدید پرسپولیس

همه چیز درباره مهاجم جدید پرسپولیس

جونیور براندائو با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست و قرار است در لیگ نوزدهم شاگرد کالدرون آرژانتینی باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جدایی ماریو بودیمیر و مهدی شریفی به دنبال جذب مهاجم رفتند تا فوروارد خارجی جذب کنند و نام گزینه‌های زیادی از جمله ایگور سرگیف، مهاجم تیم ملی ازبکستان، نرمین هاسکیچ بوسنیایی، فرانکو دی سانتوی آرژانتینی، بکیم بالاژ، نیکولاس رنیرو ۲۴ ساله، ویلیام جبور و مادیبو مایگا مالیایی مطرح شد، اما هیچ کدام به پرسپولیس ملحق نشدند و در پایان کالدرون تصمیم گرفت تا یک مهاجم برزیلی را برای حضور در پرسپولیس بیاورد و به همین دلیل جونیور براندائو دیروز با پرسپولیس قرارداد بست.

این بازیکن در این فصل عضو تیم گویاس در سری آ برزیل بود و به صورت قرضی به پرسپولیس آمد.

جونیور فوتبال خود را در سری B برزیل و باشگاه یوونتوس آغاز کرد و در دومین مسابقه رسمی‌اش، ۲ گل زد و در همان فصل یک هت‌تریک در کارنامه‌اش ثبت کرد تا نشان دهد که فوتبالیست خوبی است و می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. او سپس به تیم‌های یپیرانگا، اسپورته، فروویاریا، نوووهامبورگو و پریماورا رفت، اما یک گل زد تا صعود و نزول زیادی داشته باشد.

البته براندائو ۲ فصل قبل، بهترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشت و همچنین ۵ گل در ۹ گل خود را با ضربه سر زده بود که توانایی ویژه او روی توپ‌های هوایی را نشان می‌دهد.

در پایان لازم به ذکر است، براندائو در ۱۸ مسابقه‌ای که در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با پیراهن اتلتیکو‌گویانینزه در سری B برزیل به میدان رفت، ۳ پاس‌گل داد و ۹ گل هم زد. او که راست پا هم است، فصل قبل را در سری A برزیل و لیگ بلغارستان گذراند که در ۲۱ بازی، فقط ۲ گل زد و حالا به پرسپولیس آمده و امیدوارست همراه با تیم سرخپوش جامی را کسب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها