کد خبر : 26019

یک شماره پیراهن پرسپولیس به احترام هواداران بایگانی شد

یک شماره پیراهن پرسپولیس به احترام هواداران بایگانی شد

در لیگ نوزدهم بازیکنی قرار نیست پیراهن شماره ۱۲ پرسپولیس را برتن کند.

در لیگ هفدهم و با پیشنهاد افشین پیروانی (سرپرست وقت) تیم فوتبال پرسپولیس به احترام هواداران، گفته شد شماره پیراهن ۱۲ بایگانی می‌شود و بازیکنان دیگر قادر به پوشیدن آن‌ها نیستند و در همان زمان حتی برانکو با پیراهن شماره ۱۲ پرسپولیس که نام هواداران روی آن درج شده بود به زمین می‌آمد.

البته در چند روز گذشته در فضای مجازی خبری پخش شد مبنی بر اینکه امیر حسین بیات، دروازه بان سوم پرسپولیس تهران قرار است پیراهن شماره ۱۲ پرسپولیس را که در اختیار ابوالفضل درویشوند بود را بر تن کند که تکذیب شد و به احتمال زیاد بیات شماره ۶۳ را خواهد پوشید.

البته از همان زمان لیگ هفدهم این صحبت مطرح شد که شماره ۱۲ پرسپولیس بایگانی شده، اما واقعیت این است که حدود ۳ فصل ابوالفضل درویش‌وند، دروازه‌بان سوم پرسپولیس شماره ۱۲ این تیم را برتن می‌کرد و به این صورت شماره ۱۲ پرسپولیس اصلا بایگانی نشده بود و در فصل جدید و پس از رفتن درویش‌وند هم شماره ۱۲ مدتی به تن بیات دروازه‌بان جوان پرسپولیس بود که البته این بازیکن درخواست کرد با شماره ۶۳ برای پرسپولیس بازی کند که این اتفاق هم افتاد و سرانجام شماره ۱۲ پرسپولیس بایگانی شد.

در لیگ نوزدهم، علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی سرخپوشان محسوب می‌شود و بوژیدار رادوشوویچ و امیرحسین بیات به ترتیب گلر‌های دوم و سوم هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها