کد خبر : 26016

تغییرات بزرگ پرسپولیس در راه است

تغییرات بزرگ پرسپولیس در راه است

قرار است تا پایان هفته در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، تغییر و تحولاتی انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که گفته می‌شود در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران اختلافاتی وجود دارد و برخی نفرات از سمت هایشان استعفا دادند و یک نفر هم چند ماهی است که در جلسات هیئت مدیره حاضر نمی‌شود و دلیل آن هم اختلاف با ایرج عرب است. این موضوع سبب شده تا هواداران پرسپولیس نگران وضعیت باشگاه و هیئت مدیره باشند.

در همین باره محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: این موضوعات مطرح بوده، ولی قطعی نیست. ظرف این هفته پرسپولیس تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: داورزنی: سرخابی‌ها از پرداخت مالیات معافند/ تصمیمی برای حضور در فدراسیون والیبال ندارم/ ما مدیرعامل را از قوطی در نیاوردیم!

حال باید دید آیا ایرج عرب که در روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس به گوش می‌رسید، از سمتش جدا و فرد دیگری جای او را خواهد گرفت یا جایگزین جدید عضو هیئت مدیره مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: عرب: برخی افراد به دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند/ باشگاه در آرامش کامل است

در پایان لازم به ذکر است، ۲۷ اسفند سال گذشته، ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی به عنوان اعضای هیئت مدیره این باشگاه انتخاب و معرفی شدند و پس از حدود ۶ ماه این هیئت مدیره دچار تغییر و تحول خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها