کد خبر : 25854

کری خوانی سنگین ستاره استقلالی برای پرسپولیسی ها !

کری خوانی سنگین ستاره استقلالی برای پرسپولیسی ها !

مدافع پیشین استقلال گفت: قطعاً استراماچونی برود ضرر می کند، چون آلبوم افتخاری که با شش ماه در اینتر داشته حالا در استقلال ۱۰ برابر است.

به گزارش گل ، امیرحسین صادقی با اینکه به مدیریت باشگاه استقلال نقد دارد، اما معتقد است شرایط این تیم خوب است و می‌تواند در لیگ با قدرت کارش را ادامه دهد. در این‌ بین او اشاره‌ای هم به دربی هفته چهارم پایتخت دارد و با نوعی خط و نشان کشیدن معتقد است که پرسپولیسی‌ها خیلی از استقلال امسال می‌ترسند و از حالا این احساس ضعف را در جامعه احساس می‌کند.

*شرایط استقلال را برای لیگ نوزدهم دنبال می کنید.

امیرحسین صادقی:

کم‌وبیش به‌عنوان یک هوادار استقلال و اخبار مربوط به آن را دنبال می‌کنم.

*به نظر شما این استقلال می تواند امسال موفق باشد؟

امیرحسین صادقی:

بله به نظرم تیم خوبی است و بازیکنان استقلال وضعیت خوبی دارند.

*شنیدید استراماچونی قرار بود از استقلال برود؟

کجا برود؟

*گفتند بابت جذب بازیکن با باشگاه به اختلاف خرده است.

امیرحسین صادقی:

به‌هرحال وقتی استراماچونی به ایران آمد همه‌چیز را قبول کرده است و با این شرایط پذیرفت که استقلال را هدایت کند. به نظرم اختلافی نیست و باقدرت کار را جلو می برد.

*با استراماچونی چقدر سر این مسئله موافق هستید.

امیرحسین صادقی:

من هم تنها شنیدم که ادعای رفتن داشته و باشگاه را تهدید کرده است. همه این مسائل به مدیریت برمی‌گردد و قبول که مربی کارنامه داری است و در اینتر بوده، اما به باشگاهی آمده که تنها هوادار دارد و هیچ‌چیز آن مشخص نیست. زمین تمرین ندارد و مدام باید دنبال زمین باشند. با این سیستم مدیریتی استراماچونی را آوردند و پشت او باید چند آدم بزرگ باشد. هرچند که استراماچونی باهوش است و می داند استقلال به آن نیاز دارد.

*یعنی استعفای او الکی بود؟

امیرحسین صادقی:

سنگ مفت گنجشک مفت و پولش را بخواهد یا نخواهد باید بگیرد، چون فوتبال ایران است. به فیفا شکایت کند تا ته آن را می‌گیرد و همه پنجره‌ها را برای باشگاه میبندند. مسئله‌ای که در فوتبال ما جا افتاده است. این آقا با چه مشاوره‌ای آمده و چه استنباطی از هوادار استقلال و این تیم داشته جای سؤال دارد. آقای مدیرعامل شما باید فرمانده جنگ باشید و همه‌چیز دست شماست.

*خبرنگار ایتالیایی که با او در ارتباط است اول گفت می رود و حالا می گوید با تمام قدرت کارش را در استقلال ادامه می دهد.

امیرحسین صادقی:

قطعاً استراماچونی برود ضرر می کند، چون آلبوم افتخاری که با شش ماه در اینتر داشته حالا در استقلال ۱۰ برابر است. استقلال زمانی دومین باشگاه برتر جهان بود و در این تیم میتواند افتخارات زیادی کسب کند و اسمش را حسابی سر زبان‌ها بیندازد. در ایتالیا ۲ میلیون هم شاید استراماچونی را نشناسند، اما در ایران ۴۰ میلیون هوادار استقلال او را میشناسند و هرکجا برود او را سرمربی این تیم می دانند. بحث من بازهم مدیریت استقلال است و نمی‌دانم چرا آقای فتحی که نشان داده تجربه بدی در انتخاب سرمربی خارجی دارد و شفر نمونه آن است از دیگر مدیران و پیشکسوتان استقلال مثل فتح‌الله‌زاده، غریب و اولیایی مشاوره نمی‌گیرد.

*خیلی‌ها میگویند امسال استقلال بازیکن باتجربه کم دارد و این مسئله به تیم لطمه میزند؟

امیرحسین صادقی:

بازیکن باتجربه استقلال دارند، اما تعداد آن‌هایی که بازوبند بسته باشند کم است. قطعاً اگر یکی، دو تا بازی را بزرگی کنند شرایط خوب می‌شود.

*در مورد جدایی ۱۷ بازیکن از استقلال چه نظری دارید؟

امیرحسین صادقی:

امیدوارم خیر باشد، اما یاد زمانی می‌افتم که آقای قلعه‌نویی ۱۳، ۱۴ بازیکن را کنار گذاشتند.

*به نظر شما این مسئله کار را سخت نمی کند و زمان نمی برد تا تیم هماهنگ شود؟

امیرحسین صادقی:

استقلال شش سال است نتیجه نگرفته یک سال هم‌روی آن، اما امیدوارم آینده تیم خوب شود.

*بازی دربی در هفته چهارم را چطور میبینید؟

امیرحسین صادقی:

پرسپولیسی‌ها عجیب از استقلال سر دربی می‌ترسند و این احساس را دارم و بیرون هم آن را می‌بینم. دلیلش را نمی‌دانم، اما احساس می‌کنم مقابل استقلال ضعف دارند. استقلال جوان است و همیشه یکجایی این جوانان به نفع استقلال شده‌اند.

*در مورد فتحی که این روز‌ها بدون معاون کار‌ها را پیش می برد چه نظری دارید؟

چه باید گفت… حتماً می تواند که تنها کار می‌کند.

*امسال قصد بازی کردن دارید؟

امیرحسین صادقی:

بله، اما سر نخواستم دعواست… می‌گفتند در فوتبال ما رابطه است، اما حالا که در یک تیم بزرگ بازی نمی‌کنم این مسئله را متوجه می‌شوم.

*ماجرای خوانندگی شما به کجا کشید.

امیرحسین صادقی:

من خواننده نیستم و تنها با یکی از دوستانم یک کار مشترک با هم داشتیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها