کد خبر : 25833

کالدرون با 5 برد به لیگ نوزدهم رسید

 کالدرون با 5 برد به لیگ نوزدهم رسید

تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز گذشته با کسب برتری 2-1 برابر گل گهر سیرجان، دیدارهای تدارکاتی خود در پیش فصل را به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک هفته تا آغاز لیگ نوزدهم با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم باقی مانده است. سرخپوشان پایتخت که با تغییر در راس کادرفنی خود دست و پنجه نرم کردند، حالا با آمادگی نسبی پای به لیگ می گذارند و امیدوارند که در گام نخست از سد تیم فراز کمالوند عبور کنند.

تیم گابریل کالدرون در پیش فصل لیگ نوزدهم بازی های تدارکاتی نسبتا پرتعدادی را پشت سر گذاشت. آن ها بعد از این که نتوانستند در ترکیه حریف تدارکاتی پیدا کنند، به تهران آمدند و به ترتیب مقابل سایپا، نیروی زمینی، پیکان، نفت مسجد سلیمان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و گل گهر سیرجان قرار گرفتند. پرسپولیسی ها همچنین یک پیروزی مقابل نیروی زمینی را پیش از سفر به ترکیه تجربه کردند.

در این 8 بازی دوستانه، سرخپوشان پایتخت 5 بار به برتری رسیدند، 2 بار متحمل شکست شدند و یک بار هم برابر نساجی به تساوی دست یافتند تا با نتایج امیدوارکننده، پای به لیگ نوزدهم بگذارند.

نکته جالب این است که پرسپولیس برابر 35 درصد از حریفان لیگ برتری خود بازی کرد. وضعیتی که البته خفیف تر از آن، برای برخی از تیم های اروپایی نیز رقم خورد و مثلا منچستریونایتد با کاردیف، تاتنهام و... بازی کرد.

از بین حریفانی که در پیش فصل با پرسپولیس روبرو شدند، هیچ یک در هفته های اول مقابل این تیم قرار نمی گیرند و اولین حریف پیکان است که در هفته هفتم به مصاف قرمزها خواهد رفت.

(۵ برد، ۱ مساوی، ۲ باخت، ۱۳ گل زده، ۸ گل خورده)

 

پرسپولیس ۲ - نیروی زمینی ۱

پرسپولیس ۰ - سایپا ۲

پرسپولیس ۴ - نیروی زمینی ۰

پرسپولیس ۱ - پیکان ۰

پرسپولیس ۲ - نفت مسجدسلیمان ۰

پرسپولیس ۰ - فولادخوزستان ۲

پرسپولیس ۲ - نساجی ۲

پرسپولیس ۲ - گل گهر سیرجان ۱

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها